• Ab fab

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

    Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Carma07

    Kikar in lite snabbt innan allt annat sätter igång och man inte har tid med BT.

    Nickes: Där är du ju. Jag började fundera på om jag skulle skicka ett mail och se om du mår bra. Men vad skönt att höra att du bara har varit sysselsatt med något annat än BT.

    Tezz: Jag hör av mig på mobilen till er om jag kommer iväg på mässan. Antagligen blir det att jag får åka in och jobba.

    Jag har ju ingen e-legitimation så jag väntar tills skattelappen dimper ner i brevlådan. Har för mig att det var idag som var sista dagen den skulle vara utskickad till alla. Men jag kan ha fel om det.

    Ha alla en trevlig fredag och en härlig helg. Kommer förmodligen att kika in här under helgen och se om tråden kanske är vid liv då. Annars så hörs vi på måndag.

  • Addiz

    Tezz: du har nog rätt. Ska vi ses vid entrén kl 10.30? Jag har en röd ros i kavajslaget ;)

  • TezzAmore

    Addiz: Jag tar 6:an till Korsvägen (fast från andra hållet) Min vagn är framme vid korsvägen vid 10:20. När är din framme?

    Linum: Jag ska på Abbagrejen imorgon! Mässan ska jag gå till på söndag!

  • Addiz

    Trevlig helg Carma! *vinkar* Tråkigt om du behöver jobba på söndag... :(

  • TezzAmore

    Carma: Ha det så gott, jobba inte ihjäl dig nu! *kraaaaaam*

  • Addiz

    Tezz: framme 10.27, blir 11an och sen buss 50 verkar det som

  • Addiz

    Ska vi ses vid den stora klockan mitt på Korsvägen då? Typ 10.30?

  • Nickes-to-be

    Hej Carma
    Jag fick skattelapp i lådan idag!

    Nästa vecka kommer jag ju inte kunna vara här på dagarna alls, tror inte jag kommer sitta vid någon dator så mycket i början och sen om jag nu gjorde det så skulle jag nog inte "våga" sitta här heller. Jag får kika in på kvällarna och uppdatera mig och fylla tråden med svar så ni har att läsa på morgonen.. Sen har ni ju min mailadress :)

  • Linum

    Jag njuter så av att läsa om självupptagna människor... Det finns tydligen en tjej härinne på BT som var med i Du är vad du äter. Hon har precis startat en tråd där hon efterlyser en inspelning av programmet hon själv var med i... *fnissar*

  • Carma07

    Vad mycket ni hann skriva under tiden som jag knåpade ihop mitt inlägg.

    Vill bara tipsa om vad gäller mässan så är det mest folk vid öppning. Söndagen kan nog vara lite bättre, men lördag vid öppning kommer man knappt fram till borden. Helt klart att vänta lite efter öppning så slipper man knö så.

    Nu ska jag gå. Trevlig helg alla. *vinkar tillbaka*

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3