• Ab fab

    Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3

    Välkomna till del tre av den fantastiska fikartråden!

  • Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3
  • Addiz

    Tezz, ser att mässan öppnar 10, vi ska inte försöka vara där innan de öppnar? Tänker att det kanske är lättare att komma in, typ... att det inte är jättemycket kö direkt på morgonen, fast å andra sidan kan det ju vara kö ändå...

  • Linum

    Nickes: Det kallar jag fynd!

    Vi ska nog "fynda" en ny kamera imorrn på Fotomässan i Jönköping. M har tjatat länge nog, och han tänker sälja aktier för att kunna köpa den. Gulligt.

  • TezzAmore

    Addiz: förresten, kollade tidtabellen, jag tar vagnen in till Korsvägen! Det går en direkt så jag är där på 20 min! Hur tar du dig dit?

  • Addiz

    Nickes: vad roligt! Man kan aldrig ha för många kläder, skor, acessoarer och katter ;)

  • Nickes-to-be

    Det var ingen kö in, och ingen kö ut heller! Vi gick rakt in i kassan.
    Det var inte så mycket folk i affären heller, får oxå panik på för mycket folk i vanliga fall men det var hur lungt som helst. Trots att det var lönedags.
    Hittade inte så mycket kläder till mig, en tröja och en typ manchesterkavaj eller vad man ska kalla det... hmm ja ni får säkert se den nån gång. Deras kläder för damer är sådär.... Men till barnen finns ju massor.. och billigt! Och så köper man ju schampo o sånt....

  • TezzAmore

    Addiz (igen): "Tänk på att
    det kan vara trångt just vid öppningstimmarna. Kom på
    eftermiddagen när det lugnat sig lite"

    Så står det på hemsidan!

  • Addiz

    Jag tar nog också vagnen, L behöver nog bilen... Tar 11:an t Järntorget och byter sen t 6:an

  • Nickes-to-be

    Åhh.... katt... jag vill oxå ha katt.. Hade en som dog för några år sedan... hon blev 19 år!!
    Hade henne från hon var hmm 8 veckor..

Svar på tråden Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 3