• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • viktualia

    ujuj... jag har tokmycket att göra och ändå jobbar jag i slowmotion... plus planerar att gå på skoshoppingtur innan tåget norrut avgår.. hmmmmmmmmm?!?! nån som vill lunchshoppa i Uppsala med mig?!?

  • Oms

    tjena tjejer...

    har såå mkt att göra och ingen motivation what so ever- hur bra e det på en skala?

    helgen har varit bra, faktiskt jättetrevlig, men lååång! Är sååå trött nu! M's syster e så underbar så underbar och vi har haft jättetrevligt när vi har gått runt på stan eller bara suttit i soffan o snackat men visst tar det på kraftena att var guide, att förklara kösystem, grön gubbe och att vatten är gratis, att förklara att jo man har alla möjliga husdjur här och nej man behöver inte stå still i rulltrappan osv osv...

    veckan e proppad m aktiviteter för dottern så minsta lilla tid som jag har över behöver jag befinna mig på jobbet för att iöht komma upp i ngt som liknar full tid denna vecka:(

    hoppas ni alla har haft en trevlig helg, själv ska jag jobba vidare nu, tjingeling

    vickan - jag läser din blogg sen när jag får tid, kul att ni har haft det bra iaf!

  • viktualia

    Vinkevink!

    Nu drar jag bort från civilisationen en sväng och återvänder vid lunchtid imorgon!

    sköt om er!!

  • MuffinsTönt

    Hej Hej! Men... *tittar omkring* Var är alla? *halllåååå*

    Jaja... ni har la fullt upp. Me too!

    Vi ses senare då!

    :p

  • viktualia

    Men kära NÅN vad dött det har blivit här!!! *snyftar* inga massa sidor att läsa igen...

    jaja.. jag får väl sätta igång och pladdra själv... hm... bla bla blaaaa bla bla

  • Zozo

    Hallaaaa!?

    Jag hoppar in en snabbis. Har vralmycket att göra men saknar er..

    Öh Vickan jag fattar inget av ditt kafferesonemang.. Hur kan man brygga kaffe pa kallt vatten? Da fattar jag att du mar daligt av det.. urkkk! Eller var det en daligt fungerande kaffebryggare? hmmmm.. mysterium!

    Annars är det fint här i Luxemburg - vädret är stralande och varmt och jag är gräsänka. Maken flaxade iväg till London igar för nagonslags nu-ska-vi-lära-känna-varandra-bättre-men-kalla-det-arbete-resa och kommer inte hem förrän ikväll.

    Bröllopet i familjen var trevligt (och det blev svartvitt tillslut; hittade en halteneckväst i vitt och en snygg sjal) men inget omvälvande. Vi var helt slut efter helgen eftersom vi hade försökt fa med alla vi skulle hinna träffa pa sa kort tid...

    Bilen rullar fint - det är en otrolig lyx att ha egen bil! Vi har ju aldrig haft det förut (ja om man inte räknar min gamla volvo som jag ärvde av farfar - den var 2 ar äldre än jag och hade en jätteratt och automatlada!)

    Ah, vi har just bestämt att vi ska till Sverige o Finland pa semestern i augusti. Vi bilar upp via Skane och Stockholm, bat över till Abo och sa bilar vi upp till mormor ovanför Vaasa och tar baten till Tyskland fran Helsingfors pa hemvägen!

  • Oms

    Men vickan ! du måste ju prata klart - du kan ju inte bara säga A...;);)

    ok, jag ska bara säga hej och att idag har vi tittat på bebisen. Den rör sig o spratlar för fullt och har alla tår o fingrar etc. maken har väl först nu förstått att shit - det ÄR verkligen en bebis i hennes mag, haha:)

    allt såg bra ut och jag har en mkt låg risk till att barnet skulle födas m några kromosonförändringar vilket känns skönt att veta.

    sen har jag berättat för chefen idag, han tog det jättebra och gratulerade mig samtidigt som han oxå ville veta hur länge jag skulle vara hemma. När jag sa att jag kommer tillbaka Aug/sep nästa år blev han mkt nöjd och gratulerade än en gång:)

    nä, nu ska jag jobba!

  • Oms

    men zozo! då kanske du hinner stanna 10 min i sthlm för en liiiiiiiiten fika???

    kul att det blev bra m kläderna tillslut, jag tror att man an ha vad som så länge man e nöjd och inte iklär sig en bröllopsklännign typ:)

  • Oms

    Vickan nu är det 3 inlägg sen du skrev sist - och här kommer det 4:de;)

  • Zozo

    Omsan.. jo, det gick sa bra sa.. Vissa kom i jeans o t-shirts och andra i langklänning, sa det var blandad kompott.

    Oh om det gar att fa ihop stannar jag gärna pa en fika nagonstans.

    Gratulerar till alla fingrar och tar förresten!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4