• viktualia

Nu har jag gjort det igen..... del 4

... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • MuffinsTönt

Fan va colt det skulle va om vi lyckas samla alla.

btw- kom o tänka på några som inte hänger här längre.
    Majsan, FruLlan, Snartis, Jessie, nån mer? Hur är det med dem? Verkar som man blir antiBT isamband med graviteten. Utom Majsan då. Har hon gift sig eller?

• viktualia

Majsan skulle nog gifta sig nån gång i sommar. Snartis och FruLlan har nog tillräckligt med att hänga i granntråden. Nenne saknar jag här också! Jessie var det ett tag sedan jag babblade med.. hm..

• viktualia

Nationaldag eller inte! Vickan jobbar, men hemifrån och nu är jag hemma i hålan för den som känner sig förvirrad av alla mina resor.

Vissa morgnar vaknar jag till lite och tror att jag är i ett visst sovrum, tills jag upptäcker att jag är nån annanstans... Det är rörigt med mycket resande. Fredag - tisdag sov jag varje natt i en ny säng och sånt kan göra vem som helst snurrig!!

• Sister of the Night

Godmorgon på er (wherever U are).

Visst är det härligt med det fina vädret?
    Jag kan inte riktigt fatta att det plötsligt är SOMMAR! Igen.
    Men det verkar faktiskt så. :)

• viktualia

Sis!! är du vaken?!?!

in med dig på msn så man får pladdra lite! *fnissar förhoppningsfullt*

• Sister of the Night

Jo, en liten stund till :)

• Zozo

Usch.. 28 grader här.. jobbigt

G'morron pa er! Vad ni är söta.. Jag vill HEMSKT gärna träffa er allihopa (med risk för att ni da verkligen skulle inse att jag är helknäpp, men vaffaaaan... nan risk far man väl ta här i livet!) Fragan är vad jag i sa fall skulle göra med stackars maken..

• viktualia

trevligt värre!

dags att öppna några jobbdokument och se lite seriös ut.... *fniss*

• Sister of the Night

Gomorron Zozo :)

Bekymra sig inte - du är inte alldeles ensam om att vara gaaaaaaaaaaalen.... *utstöter ett vansinnesfnitter*

• viktualia

Zozo - hm... jaaa han behöver nog parkeras på nåt lämpligt "dagis" för vi kan nog vara lite farliga!! *fnissar*

Här är det också sommarvärme, men än så länge är det en bra bit till 28 grader... men kom igen i eftermiddag, när solen lyser rakt i vår södervända lägenhet... DÅ blir det varmt och dags för bordsfläkten!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4