• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Telemarkgrrl

    Muffins, det är alldeles SJÄLVKLART att jag också vill läsa dina reserapporter!!

  • viktualia

    Muffins - förlåt att jag inte skrivit något om din resedagbok! jag skyller dock stenhårt på att jag är så yr att jag knappt orkar prata.. och DÅ mina vänner DÅ är det illa!

    Själv klart är det spännande att läsa om din resa, så adda mig också!!!!!

  • MuffinsTönt

    Sådär!!!

    Nu har jag skapat ett alias där. Nu borde ha fått mejl.

  • viktualia

    Muffins - japp jag har fått mail!

    Godmorgon allihop! Fredag och ösregn och otrevligt möte kl 10.30 = min värld! Är dock mycket piggare än igår - tur det!!!

  • MuffinsTönt

    Morrn Morrn!!!

    Hur trött kan man va egentligen? Orkade itne gå upp när kl ringde 08.00 :? Nu sitter jag här nyvaken fastän jag borde va klar. Jaja...

    Bara jag inte segar hela förmiddan. :?

    Idag är det gå till skolan, plugga, trackasera lärarna o plugga igen. = min värld. Bläää!!!

    Kom på igår att jag får offra en fest för att hinna med min *ähum* tentaplugg. Blää Blää!!

  • Ms K

    FREEEDAAAG!!!

    Vill slinka in och förgylla er förmiddag med denna underbara lilla melodi från Anthony & The Johnssons, som jag återupptäckte på en gammal playlist som låg och skramlade i datorn. Fistful of love - skrämmande vacker!





    enjoy! Hoppas allt är bra med er alla.

  • viktualia

    Mysigt musik Matskedsgumman!

    Själv sitter jag och försöker göra något vettigt här på jobbet... Hjälp vad dåligt det går.... lite ont i huvudet har jag också... isch!

  • Oms

    tjena tjejer!

    har jobbat på här på fm men nu känns det som om uften har gått ur mig och dessutom har jag ont i magen och då e man inte så karsk (var sugen på allt möjligt igår och jag åt det också, haha)

    kom till jobbet mkt sent i morse då mannen var hysteriskt kärlekskrank, han passar väl på såhär sista dagen utan ngn närvarnade för sen i em så kommer ju syrran;) nu är han på väg till Arlanda, nervös som få - lillasyster e ju ute o reser helt själv i stora världen:)

    ska snart gå hem, måste fixa iordning det sita därhemma, har en stoooor tvätt hög som legat sen i tisdags kväll och det kan ju vara kul om den iaf är borta när hon kommer.

    idag känns det verkligen att det e fredag! härligt!

    festen som maken var med o fixade igår blev en succé sååå mkt folk och massor av kändisar dessutom, paparazzis överallt och då precis just då är maken och resten av basket laget iklädda små korta shorts ala hotpants, vita linnen, vita knästrumpor och en fluga i guld... det vore ju bara för mkt om han figurerar på bild ngnstans sådär, han pratade m syskonen DaSilva när det kom en paparazzi och tog massor av bilder...haha herregud vad de såg ut!! (har sett bilder)

  • viktualia

    jag försöker komma på saker som gör att jag blir piggare. gick just och köpte en flaska smaksatt mineralvatten och hoppas att det ska göra tillvaron bättre....

    skitsvårt att analysera och skriva en massa jox när skallen bara snurrar och bankar....

  • viktualia

    sköt om er alla goingar!!!

    återvänder väl på söndag och berättar om den konstiga lördagen... får vi hoppas!

    *kramar*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4