• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • viktualia

    Anne - Är du i kalla norden eller ska vi vara riktigt avis på klimatet runt dig?!?

    Hm.... spanade just på DNs vädersök och enligt den är det 19 grader i din stad.. hm... det är nog mitt i solen här också.. men bara MITT I alltså.. fniss fniss

  • anne på grönkulla

    Näej, är inte i Sverige - men så farligt avis behöver ni inte vara - har haft sviiinkallt i mars-april - inlandsklimat o hög höjd gör sitt till!

  • viktualia

    näe... jag har dålig koll om dina jobbomgivningar.. men hade nog gissat på mer värme...

    det blev för övrigt inte nån after work i min värld igår... nån som hakar på idag?!?

  • Telemarkgrrl

    Men guuuuud vad nyfiken man blir nu!! VAR är du i världen, Anne? Inlandsklimat och hög höjd..... hmmm.....Geneve?! :D

  • anne på grönkulla

    Sorry, vill inte vara så offentlig (berättar bara allt om mitt liv o tror jag är anonym... ) - men kan berätta på annat håll om det finns efterfrågan. Vickan har ju lyckats hitta mig (o lockat hit mig oxå).

    Nu ska jag gå o fika - favvo-kollegan behöver kaffe!

  • viktualia

    Fniss fniss....

    BT är en värld fylld av galet nyfikna typer....

    *Vickan ser kaxig ut och tittar menande på Anne*

    Nu har jag bokat intensivkurs på körskola i sommar!!!!!!!!!!!! Tjohooooooooooooo!!!!!

  • MuffinsTönt

    Hello! 8)

    Här är det lite blåst och sol. Jätteskönt! Är så sugen på glass. Och så trött.

    Ska ta en powernap.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4