• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • viktualia

    Sis - jag skickade en länk till Zozos läckra bilder på gamman.se till din msn!

    *vickan är stolt över att nån av trådisarna syns på gamman*

    Nu har jag piffat upp min blogg - vill få den ännu snyggare men jag är inte helt överens med format som man redigerar den i....

    Har precis dragit igång "ladda matlådeprojektet". Flygande Jakob blir den ena varianten och korv, wokgrönsaker och quinoa den andra...

  • Telemarkgrrl

    Morrn morrn!

    På kontoret för första gången på mer än en vecka. Känns lite småskumt. Men det är en kortvecka - tjohooooo! Och veckan efter är också kort och veckan efter det också. Och sen måste det ju nästan vara sommar?! :):)

    Vad är gamman? :?:?

  • Telemarkgrrl

    Jag ska ha semester nästa vecka! :):):) (torsdag och fredag iallafall)

    Jag ska åka till Berlin med min mamma. Jag har redan påbörjat den mentala träningen, räkna till 100, andas i brun papperspåse osv. Min mamma är världens bästa men fyra dagar i rad, dygnet runt, kan ta knäcken på den bästa. :D:D

    Jaha, svartbrud.... hmm, en massa bukettbilder va?

  • viktualia

    Aha - då fattar jag Stubbis!

    Gamman har blivit nästan som en bröllopscommunity - även om jag inte anslutit mig och tittat så noga än så länge.

  • Zozo

    men Sis, det var inte eg det att vi var sa märkvärdiga.. jag blev bara sa iriterad pa allas super-streamline kommentarer och "hur hemskt det skulle vara om nagon gäst kom i vitt" eller "hur hemskt det skulle vara om bruden/gästen kom i svart för da hade de ju sorg"... Suck! Att folk inte kan tänka lite själva istället för att sitta fast i traditioner om att "sa har det alltid varit"

  • Oms

    tjena tjejer!

    idag är jag trött, har ont i magen, är helt seg i huvudet och tycker att det är på tok för varmt på jobbet - kul början på jobbarveckan va?! tur att det e kort vecka!

    Tubbies - förstår precis vikten av mental träning innan resa m mamma - tänk dig 2 veckor m henne i ett land hon tycker är läskigt och där du förutom att planera ditt eget bröllop för 600 gäster även måste underhålla mamsen som annars tycker synd om sig själv... jag säger bara ALDRIG MER!

    Sis - Det var så lite så *rodnar lite passande;)*

  • viktualia

    har alla gått och blivit prydliga medarbetare som bara gör det ni ska och inte hänger på BT... hm... *avis i så fall*

    själv är jag lika snurrig som vanligt... hm..

  • MuffinsTönt

    Tjena!!!

    Ojojojoj! Jag har skrivit tenta. :o

    Vet tyvärr inte hur det gick... Hoppas på det bästa.

    Nu ska jag på med 8) och shoppa. :D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4