• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Zozo

    Sniff.. jag saaag just det Vickan, att jag tog feeel... sniff! Nu ska jag ocksa dra hemat! trevlig 1a maj pa er tjejer!

  • Zozo

    Haha, men det var ju DET jag menadet Vickan.. Att jag faktiskt tyckte det ar KUL att folk tyckte illa om vara detaljer! för visst VAR vi snygga! HEHEHE!

  • Oms

    Tjena tjejer!

    Jag har missat skumpa kubb! och jag som e gryyyyymt bra på det! vårt lag skulle ha vunnit stort om jag varit kvar! och Metallica nostalgi! jag äääääälskade metallica och GnR, Sepultura, DAD,Iron Maiden etc etc etc *ja jag var hårdrockare ett tag i mitt liv*

    men jag var tvungen att jobba på o sen kila fö dagen för att träffa väninnan m barn o sen seanre mitt ex som var i stan i jobbet. kul att återses, vi var ändå ett par i 3 år och hann med en del resor tillsammans. men att se honom nu var konstigt - han såg så gammal o tråkig ut tillskillnad mot en annan;)fast han tyckte att jag såg "damig" ut eller som han sa, hade vi varit i hans land hade man kallat mig "Madame" haha - jag har väl inte försåttt att även han är över 30-strecket idag:)

    helgen har varit trevlig m lite kyrkobesökt, långa promenader m maken och mat på restaurang - är sådär galet kär i min man just nu och han i mig så vi beter oss som tonåringar, hahaha:)

    nu ska vi äta en mkt försenad middag (pga jobb) och bara ha det mysigt såhär sista barnfria dagen;)

    syns på tisdag!

  • viktualia

    pip och tjo på er!

    Omsan - vinkevink! Lät som en mysig långhelg!

    Nu är det 1:a maj och jag demostrerar inte. Sitter hemma vid datorn som vanligt och grubblar över nästa aktivitet...

  • MuffinsTönt

    Tjena!

    Här är det soligt och lite vind. Nå ville ha med mig till stranden. :?:?:?

    Frågan är Hur mkt nytta gör jag hemma?
    Kan ju inte ta plugget till stranden precis...

    Jag har ända fram till lunch att bestämma mig.

  • viktualia

    Muffins - tjaaa det handlar ju om den svåra balansen mellan behovet av att faktiskt ta ledigt och koppla av ibland å ena sidan och å andra sidan plugga så att man klarar det man ska...

    Hoppas att du hinner båda delar!!!

  • MuffinsTönt

    Så sant så!

    Undrar om man kan avnända matskedsgummans "BT" teori. fniss fniss!!!

  • viktualia

    absolut - det gäller bara att verkligen förtjäna "belöningstiden" så att man slipper dåligt samvete när man tar sig ledigt!

  • Sister of the Night

    Zozo - du har väckt min nyfikenhet.... Kan jag också få se hur ni såg ut när ni gifte er? *lägger huvudet sött på sned ifall det kan tänkas hjälpa?*

    Omsan - vad härligt för er :) :) :) Ha en riktigt härlig dag! (Och än en gång tack).

    Muffin - själv har jag massor med söta nallar som sambon fiskat upp på tivoli. Han är sketabra på att plocka upp regnbågsfärgade nallisar ur de där automaterna :D :D :D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4