• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • MuffinsTönt

    vet ni va? Måste ägna lite tid åt annat slags läsning. :?

    Får ta min BT senare idag.

    Ha det gött Ladies!!! :p

  • viktualia

    anne på grönkulla - *vinkevink*

    i övermorgon är sista dag för ansökan till jobbet du vet... *pirr i magen*

    tack för din hjälp med CV och brev!

  • viktualia

    Anne - jag gör förresten vad jag kan för att lämna "körkortslösas klubb"

    har övningskört fyra gånger med maken och jag måste säga att det går framåt även om jag är lite nervös och vinglig!!!

    heja mig!

  • MuffinsTönt

    Jag får ångest varje gång jag ser att du övningskör!!!

    Ska ta tag i det efter resan. :?

    btw - Satt och pratade om det härom dan. Där i Vietnam kör man bara moppe eller motorcykel. Jag frågade om jag kan lära mig köra där. Japp! Det finns många personer som är villig att lära mig. :D:D:D
    Ska bli sååå kul att köra. Har aldrig haft tillfälle innan.

  • Zozo

    Ville inte komma in igen för ni har pratat sk*it om Metallica och GnR ... *surar*

    hehehe, nej egentligen inte! är överlycklig över att i princip ALLT fran vart bröllop har blivit nerskrivet i finaste & fulaste-traden som FULAST! (inkl, svart färgtema (för det blir man ju OLYCKLIG av.. dravel!), annan färg än vit pa brudklänning, gäster i helvitt eller helsvart, ballonger o pappersguirlanger, stram haruppsättning.. ja och jag vet inte allt da har jag alltsa inte samma trista smak som huvuddelen av brudarna där!!!!

  • viktualia

    Zozo - vaaaaaaaaaaaaaaaa? jag menade mest att GnR och Metallica är nostagli - inte att de är dåliga?!? Hmprf!

    Dessutom kan man ju inte haka upp sig på vad störtskraja tokkonventionella typer på BT skriver! Din make och du var ju VRÅLSNYGGA på ert bröllop och gästerna också! Så det så!

  • viktualia

    Zozo - det är inte vår frullis som skrivit där... hennes nick är numera "nu är jag fruL" och den som skrivit i "ledas in av ex:et" är nån annan... som dock svarat klart vettigt!

    Dags för sill, potatis och västerbottenostmacka nu!

    Snart: korvgrillning och öl med flygmupparna!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4