• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • MuffinsTönt

    Oms
    Det låter så snyggt! :D av avunsjuka. Så stockholmsk på ngt sätt.

    Så härligt väder!!! Varför måste man sitta inne o plugga... :?

  • viktualia

    Ojsan.. Nenne! Såg inte ditt inlägg här...

    Ska maila genast!

    Till er andra: Sköt om er!

    (jag är bara här på lunchpaus.... åter till kuverten...)

  • Zozo

    Heej flickor!

    Vickan, det där första bröllopet höll i knappt tva ar och tre barn (hon fick tvillingar första gangen..)
    Det andra jag skrev om idag haller ännu...

  • Zozo

    Jag har en fin ny klänning med gratt och svart mönster, bara ben och sandaler... SOMMAR!! (Fast maken tyckte det var ett fint nattlinne jag köpt.. öh...)

  • Oms

    imorgon fyller ju vår älskade tubbies år så då tycker jag vi har födelsedagsfest för henne här inne så att hon kryar på sig snabbare;)

    så bunkra upp m sprit o tilltugg nu tjejer så kör vi imorgon för då är det...

    FREDAGSFEST!

    nu ska jag snart börja förfesta lite, vi har avtackning av avdelningens mest kunnige person som nu går i pension efter att ha arbetat 2 år över tiden.

    tjingeling!

  • Telemarkgrrl

    Fniss, det är faktiskt Muffins som fyller år i morgon, Oms. :) Men festa på ni bara, själv kommer jag ligga hemma under täcket precis som idag tror jag.

    Har nu tittat på både Desperate Housewives och Grey's Anatomy som jag hade inspelade från veckan, så vad ska jag göra nuuuu?! Hmmm, sova blir nog bra tror jag!

  • Oms

    ok då tubbisen då firar vi väl muffinsen istället då;) tänk att vår lilla labbråtta har blivit ett år äldre:)

    just det, imorgon var det ja...

  • MuffinsTönt

    Fniss!

    Ska ni fira mig? Va söta ni är!! :p Synd jag inte hinner vara här så mkt imorrn. Men inte ska ni supa mindre för det!

    Och sen är det faktiskt labbMUS. Råttor är sååå äckliga. ;)
    OCh sen har jag för mig att ms K (?) är labbråttan. Vart har HON tagit vägen? :o:o

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4