• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • viktualia

    Muffins - ha ha ha... snacka om billig fylla.. .eller billig uppiggning i ditt fall.. ha ha ha

    Sis - JAG fattade i alla fall! Du och jag, Sis!!! *fnitter*

    STACKARS jag kan ju inte dricka kaffe utan att magskrället brakar samman. Här på jobbet dricker jag rött te =dåligt med uppiggning.... *tycker synd om mig själv*
    Snaaaaaaaaaaaaaark

  • Oms

    Zoz - taurin/koffein får hjärtat att gå på högtryck, om du har druckit mkt kaffe ngn gång så har du säkert känt av skakningar och lite hjärtklappning (samma effekt som om man överdoserar astmasspray kan jag säga av egen erf) om du kombinerar det med alkohol blir du riktigt pigg o alert oah antsränger dig över din förmåga - utan att veta om det. är du då inte fullt frisk (det räcker m en förkylning m feber) så kan du om du har otur få en hjärtattack bla, det är alltså riktigt farligt att blanda redbull m alkohol!

    *varit på föreläsnign om detta m några av sveriges främsta kardiologer*

  • viktualia

    Zozo - läste ditt inlägg i "dåliga bröllop"-tråden... vilken j-la misär!!!! Har du nån aning om det äktenskapet håller fortfarande??

  • Zozo

    Oms.. hm later läskigt, men förklarar nog inte varför kvällen slutade som den gjorde.. i armarna pa en kille som jag varit kompis med i aratal.. Inte för att det var obehagligt.. bara nagot förvanande

  • Oms

    Zoz - jo det kan nog vara den kombination det med, Redbull och vodka ger nämligen lite av ett lyckorus som får en känna sig fantastisk, ovöervinnlig och oerhört snygg;);)

    *jag har inte alltid varit såhär förståndig, 00- 02 levde jag på den kombiantionen i perioder och och vad läcker jag var...haha*

  • MuffinsTönt

    Blev nyfiken på "Zozos kompis bröllop". Har suttit hela lunchen och läst. :?

    Snacka om asocial och beroende.

    20 min kvar av rasten!

  • Telemarkgrrl

    Omsan, det lär inte bli någon promenad på ett tag. Jag har feber, mår skitdåligt och har precis kommit hem från vårdcentralen. Sänkan var nästan utanför skalan och så hade jag massa vita blodkroppar i urinen. Nån slags kraftig infektion nånstans alltså, så nu blir det en dunderkur penicillin. Men först tillbaka till sängen. :(

    :p:p på er!

  • viktualia

    *näääe stackars SkruttStubben*

    hoppas att du kryar på dig fort, pencillin brukar ju pigga på en inom några dagar. hoppas det funkar på dig också!!!

  • Oms

    Men tubbisen! stackare men vad bra att du får penicillin nu! hoppas på att mår bättre snabbt så du kan äta ordentligt igen *kramar om*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4