• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Zozo

    Flämt, stank pust stön *rosa fartvind närmar sig Hamburg*

  • viktualia

    hm.... tiden är ute.. men jag jobbar nån minut till...

    Spanar efter Zozo - men till Hamburg är det nog över 100 mil.... hm.....

    *hoppas*

  • Zozo

    *stampar med foten och väntar pa färjan fran Puttgarden*

  • viktualia

    attans bananer!!!

    Jag missade tårtan... *elände*

    det är en sån där "dag" nu igen här på mitt jobb och det skulle firas med en 10 meter lång tårta... men jag MISSADE den... fniss fniss

    dags att göra sista rycket inför presentationen!

  • Oms

    lagom när man har vaknat till liv så är lunchen över... attans! jaja, jag lyckades äta ändå på ngt sätt - gick som i dvala till matsalen och tog fram kortet för debitering, lassade på en god grönsaker o ungersk gulash på tallriken och lyckades även få med mig en lite tallrik m pannkakor, blåbärssylt o grädde, och sen valde jag pärondricka till maten...

    det var först när jag var tillbaka här som jag insåg - var är vickan?? o Zozo? och var är jag? meeeeeeeeen! nu har jag ju glömt bort att jag skulle till vickan ju´ *suckade o skakade på huvudet och hämtade lite te till rummet*

    så nu sitter jag här... alldeles ensam... hallllå *viskar lite* HAAAAALLLÅÅÅÅÅ *nä jag får skrika iställlet*

    när ska vi pompoma vickan?

  • Oms

    Zozo - for the record.. jag har faktiskt gjort flickflack på riktigt - så det så *sträcker på mig stolt* gammal gymnast som jag e:)

  • viktualia

    Omsan - här är jag!!!!

    Har just lyssnat på kollegan som pratat i radion om vår rapport. Bu för journalister som inte läst på!!!

  • Zozo

    *flämtar* nu e ja tillbaka! Lessen Vickan, batarna gick inte idag... Jag far pompoma härifran..

    Omsan, ojoj.. näh själv e jag vig som ett kylskap och har aldrig hittat pa ngt sadan som flickflackar. Dâremot var jag en baddare pa att placera bollen i basketkorgen fran 3p-strecket eller lângre bort.. Sa det sa! (Var väl lathet - gitta inte springa fram och lägga i den..)

  • viktualia

    Zozo - det är lugnt! det är inte nåt blodigt projekt utan ska nog snarare ses som en promenadseger.. hi hi..

    Och tänk vad med motion du fick av ditt springande!!! *avis*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4