• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Telemarkgrrl

    Gnällhönan är här igen. :( Är nu dundersnuvig och lider av sviterna efter en svår migrän igår kväll. Men febern är kanske kanske borta, hoppas hoppas!

    Inatt våldsregnade och åskade det!! Myyysigt! Men vilket knäppt väder. :?:?

  • MuffinsTönt

    Morrn Morrn!!!

    Idag skiner solen men fy vad det blåser! :o

    Det är verkligen knäppt väder vi har fått...

  • Sister of the Night

    Gomorgon labies! (mitt tangentborb har fått spelet; så jag får byta ut bokstaven "B" -som är första bokstaven i bet man gör vin av- mot nåt annat. B, till exempel)

    Stackars Tellis! Bet låter inte alls kul.... Men håller meb om att väbret lät mysigt!! :)

    Muffin - ja, väbret är bra konstigt! Jag vill ha sol.... *ler*

  • viktualia

    Sis - fniss fniss... håller med Telestubben.. du får gå och snyta dig så att du kan prata ordentligt... hi hi hi

    Godmorgon evryhopa! Själv fick jag landa på jobbstolen 10 min senare än vanligt... det är inte alla busschaffisar som har bråttom... *mysko*

  • Zozo

    Hello.. zzzzzz.. Fy sjutton vad jag är trött igen.. vad ÄR det med mig. känner mig seg hela tiden... jag kan ju sjutton inte vara vartrött sa här länge.. Väl?

  • viktualia

    Jag har kommit fram till att min trötthet beror på noll träning på evigheter.... blärk. Och då är det SÅÅÅÅÅÅ jobbigt att ta tag i den... hm.. undrar om jag lyckas ikväll???

  • Zozo

    Hmmm.. kanske du har rätt Vickan... far nog se över maten ocksa; har blivit alldeles för lite grönsaker senaste tiden. Nu gar jag ju iaf mellan 30 min och 1h om dagen... alltid ngt..

  • viktualia

    Zozo - då får du MYCKET mer motion än mig som går 5 min till bussen, åker buss 70 min, går 3 min till jobbstolen. Sitter, sitter, sitter, sitter och sitter. Och sen tar samma väg hem. För att landa i soffan och inte göra nåt innan jag landar i sängen.

    Extremfall förvisso.. men det händer att det är så illa... baaaaaaa

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4