• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Oms

    Vickan - men om man då inte har ägt ngt innan och tjänat ngt på det som faktiskt många med mig inte har då blir det riktigt körigt de första 10 åren och att låsa sig så skulle jag aldrig göra, ungefär som att ha en sommarstuga som man känner ett tvång till att man borde åka till så fort man e ledig - gillar inte känslan av att var låst och vara den som har huvudansvaert för att allt alltid ska fungera så bra o alla ska trivas. ingen av oss som växte upp i villaområdet som våra föräldrar byggde bor idag i villa - vi tycker alla att det är för mkt jobb för det, det begränsar resor, det kostar massor av pengar och hela tiden ska ngt fixas, 2 bor i bostadsrätter men då har deras lgh omvandlats och de har trivts så varför inte? (det har ju jag oxå sagt att om min lgh varit större hade vi bott kvar o köpt den fastän jag inte gillar bostadsrätter)

  • Oms

    tänk vad annorlunda man kan tänka?! jag menar jag kommer ju ifrån übermysiga villaområdet m mkt grönområden, återvändsgator, äppelträd o tusen bärbuskar på tomten, vattenspridaren signalerade sommaren och rensnig av ogräs i bauta sandlådan (30kvm2 vad tycker ni om det?!)

    och det sista jag vill är att bo så - FASTÄn min barndom var sådär bullerbyn käck, haha mysko egentligen

  • viktualia

    Oms - fnisss ja vi värderar verkligen olika saker i boendet.

    Jag växte upp i radhus och skulle inte tacka nej till att flytta in i något av de radhus som familjen passerade under min uppväxt. Ännu mindre skulle jag tacka nej till mina föräldrars nuvarande villa.

    Däremot tackar jag genast nej till sväronens villa som ligger ensamt en bra bit ut i skogen.

    Jag är ju så MÖRKRÄDD. *tröttsamt nog*

  • MuffinsTönt

    Vi bjöd studievägledaren på tårta och kaffe eftersom han ska pensionera sig nästa vecka.

    Kul för oss andra som också fick lite tårta.

    Jag tog 2 bitar. Hihihi!!! Nu ska man kanske gå hem och försöka plugga. Blev visst inte det... :?

  • Zozo

    Höddu Vickan.. blir det nat jobbat idag? Du är flitig, ser jag...

  • viktualia

    Zozo - jag tror att du BT-snokar efter mina inlägg. .*fnitter*

    Jo men jag har faktiskt gjort en hel del vettigt idag... öööööööööö eller vem försöker jag lura??? hm.. mig själv!

    Tjaaa sanningen: produktiviteten är ungefär som vanligt: Skiftande!

  • viktualia

    fniss fniss... jag tycker vi skyller på det en stund! hi hi!

    Det blev ju faktiskt VÄLDIGT lite BT i helgen... modemuppkoppling är ju lite väl segt...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4