• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • MuffinsTönt

    Förresten!

    VÄLKOMMEN TILLBAKS Nenne.

    Glad påsk er andra.

  • MrsO

    Heeeej!

    Long time no see... Vilket beror på
    a)IT-avdelningen har börjat jobba... de har tydligen skärpt it-policyn osv osv och resultatet blev att man inte kommer in på en massa sidor numera... bla BT. Jo, man kommer in på BT, men inte på forumet. SUCK.
    b) även om jag hade kommit in på BT så hade jag iaf inte haft tid o skriva för jag har haft häcken full senaste tiden
    c) kvällarna har ägnats åt vårt kära renoveringsobjekt.... det går sakta men säkert framåt

    Låter iaf som att det är bra med er alla!
    Vickan, grattis i efterskott!
    Nenne, välkommen hem!
    Oms, hoppas du njuter av din helg!

    Påsk-kramar till er alla

  • Telemarkgrrl

    Hmmm, bra och bra vet jag inte riktigt men jag har iallafall slutat tro att jag ska dö. ;) Har legat nedbäddad sen i torsdags och inte gått längre än till badrummet och köket. Men idag ska jag nog orka ta på mig riktiga kläder iallafall, det går framåt! :)

    Ja, det var det påsklovet det. :( Men men, jag har iallafall inte ätit en massa godis, det är ju en sak som är bra med att vara sjuk.

    Hoppas att ni andra har haft det bra! :p

  • viktualia

    pip!

    Vickan har landat hemma i hålan efter påskhelgen. Mysko men jag är SÅ sömnig... hm... trött av att vila kanske?!?

    *snaaaaaaaaaark*

  • MuffinsTönt

    Tjena brudar!!!

    Jag är oxå sömnig. Måste pga allt vilande och slappande. Imorrn är allt som vanligt igen. :(

    Min grabb sa att när(!) jag har klarat av mina tentor så ska jag få en suprise. :D

    WOOOOOW!!! Vilken morot. *fnissar*

    Nä... nu går och drömmer om moroten. *gnager lite lätt* :D

  • viktualia

    Godmorgon! Nu är i alla fall jag åter på jobbstolen.

    Småsur över att få fortsätta vänta på att andra ska få rumpan ur, men det är en del av det här jobbet... så just nu sitter jag lite fast... får väl BT:a istället.. ha ha

  • Zozo

    Morning girls! Hoppas pasken varit fin. Mina fôräldrar akte just.. usch vad jobbigt det är varje gang..

  • viktualia

    Pip på er!

    Skoj att se några här!

    Hur är vädret hos er? Här var det 1 plusgrad, snöslask och jag tog på mig vinterjacka igen... urk och burk!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4