• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • viktualia

    Oms- alltså.. hon är ju tyvärr en parodi på sig själv.. hon behöver inte jobba för att karln är delägare i en reklambyrå.. jo men då kan jag fatta att man har så trist att dansande björnar känns som en rimlig bröllopsunderhållning.. ha ha ha ha ha

  • Sister of the Night

    Oms - jag la ner när hon påpekade att hon skulle be fotografen om tips.
    *såg helt plötsligt den där fingrarna-i-öronenreklamen "bingo bingo, bingo igen!!!" framför mig*

  • Sister of the Night

    Vicks

    Mooooooaaaaaaaaaaaahhhhaaaaaaaaaahhhaaaaaaa :D

  • Sister of the Night

    Såg just en tråd som heter "Annorlundasaker till bröllopet" - ska vi tipsa om björntråden tycker ni? ;) :D

  • viktualia

    Sis - jag tänkte samma sak.. men bestämde mig för att det är onödigt att provocera mera....

    Dessutom har jag hört att jag borde jobba nån gång ibland...hihi

  • Sister of the Night

    *fniss* Nej, man ska inte dra in en oskyldig TS i det där.... men tanken bara kom som ett brev med posten :D

  • Zozo

    Jag la ocksa ner.. det är bara för dumt och jag är fortfarande övertygad om att tjejen bara är blast och inget troll... Sen kom det in en annan nöt och tyckte att folk var taskiga... Suck och dubbelsuck!

    Tänk, att jag inte reflekterat över det! min pappa är ocksa DELAGARE.. och min BROR med! Da behöver jag inte heller tänka da? Nej just det...

  • Zozo

    är det bara jag som tycker att reklambyra och dansande björnar i Moldavien gar daligt ihopa?

  • viktualia

    Zozo - näeee det är det inte.. hon kanske är ett halvtroll... dvs en brud som drömmer om värsta bröllopet men inte har råd med mer än hemlagad potatissallad... näee jag vet inte...

  • Sister of the Night

    Zozo

    Nja, reklambyrå kanväl gå an. Dansande björnar känns mindre uppiggande :( :( :(

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4