• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Oms

    ja hon e nog det dessväre - men så otroligt pantad "man ska ta respektera andra länders seder o bruk" - in my ass!

  • Sister of the Night

    *swinging my ass round and round* :D
    My ass - där sa du nåt!

  • Oms

    ska vi våga oss på en gissning om ålderetc ? jag går på 20-årsåldern

  • Sister of the Night

    tja, "Tess23" står det ju... Fast de jag känner i den åldern är så oerhört mycket smartare än sådär.

    Låter mer som ett slags inre problem av nåt slag. Ett sånt där som man normalt använder understödjande samtal och fett med vita piller för att åtgärda *host host*

  • viktualia

    Annars tycker jag att dagens humor är statsministern som inte kunde tänka sig att äta maten som serverades på sjukan där han var på besök... men så är jag ju inte nån moderat heller...

  • Sister of the Night

    Vicks

    Nä???? *skrattar* Är det verkligen sant...?!?!?!

  • Sister of the Night

    Nu hyllar jag visserligen inte Moderaterna alltför högljutt, men det stod ju inte att det var Reinfeldt själv som nobbade sillen.
    men pjåskigt till tusen - till och med hon i köket grubblade ju på vad de skulle bjuda på.

    MAT, förstås!! Som alla andra dagar, visst då?!? *fnyser*

  • Oms

    jag lägger ned björndebatten - tjejen är ju DELÄGARE Och behöver inte tänka tralalalala - så befriande det måste vara;)

  • Oms

    o nej jag menar hennes m2b är delägare så därför behöver inte hon tänka så var de visst...;)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4