• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Oms

    jag ska kika ned till sjukgymnasten om jag kan få en akuttid för axeln...återkommer

  • Zozo

    äh, skulle aldrig falla mig in att gnaga pa SOFFBEN - usch vad äckligt! Nej kraftiga stolsben eller smäckra skrivbordsben ska det vara!

  • Sister of the Night

    *skrattar* Finsmakare alltså? ;) :D

    Oms, ja, iväg till sjukgymnasten med dig, det låter som en god idé!

  • Oms

    sådär nu har jag varit hos sjukgymnasterna men de var kraftigt underbemannade idag - de var 2 och brukar vara 10 så han skrev upp mig om det mot förmodan skulle vara ngt återbud under dagen... *hoppas hoppas*

  • Zozo

    Wah, läste just Miss Cees inlägg om skogstema i björntraden - ASG!!

  • MuffinsTönt

    OjOjOj, Vilket fart i tråden!

    Tjena tjejer!

    Tråddejt? Hmm...Kan säga redan nu att jag hinner inte åka till Sthlm. Har det så snurrigt att jag blandar ihop dagar och saker. :?

    Björntråden: *suuuuck* Björnar dansar inte bra. Satsa på hundar eller människor vettja.

    :D:D:D:D:D

  • Oms

    förstår att du har mkt Muffins - har inte sett dig här så mkt - men satsa på plugget du! *go muffins go muffins* det är din framtid!

  • Sister of the Night

    Tja muffin! :)

    Jag tycker de ska satsa på en sån där ful plastblomma med solbrillor som står i en plastkruka -givetvis i en knallig färg- och dansar i takt till musiken.

    Eller en dansande pepsiburk.

    Eller.... ja ni vet - *back to the 80's* :D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4