• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Telemarkgrrl

    Heeeej tjejer!

    Muffins, har ni sol nu igen?! Här är bara grått och mulet. :(

    Zozo, hur gick lunchen, blev det surkål? :)

    Vickis, ha en suuuuuuperrolig födelsedagsfest!! :p:p:p

    Sister, GRATTIS i efterskott!! :p:p:p

    Oms, hinner vi med en prommis till innan det blir påsk? :?:?

  • MuffinsTönt

    Tjena tjejer!!

    Vi åt lunch ute på balkongen idag. :o Härligt med sol!! Och mysigt!!! :p

    Det ska bli sol hela veckan. Ibörjan av nästa vecka kan det bli lite kallare. Men man ska inte klaga. :D

    Dröm sött!!! *ZzZzzZ*

  • viktualia

    tjohooooooooooooo!!!

    Födelsedagskalaset blev fantastiskt skoj! Riktigt lyckad mat och mysig middag. Hög mellanstadiediscovarning på dansen efteråt och UJUJ så skoj! Jag har världens goaste vänner! *lycklig*

    Idag var det familjemiddag med de närmast sörjande. Mamma och pappa överraskade med att ge mig en större summa pengar, som både räcker till att ta körkort (URK) OCH till att bidra till handpenningen på ett ev husköp. Jag MÅSTE verkligen ta körkort så nu får det bli av, har förträngt det i evigheter!!

    Nu är jag hemma i hålan igen. Glad och nöjd över helgens skojigheter. Ser framemot en lugn helg med sväronen nästa helg och ska försöka driva jobbracet framåt under veckan...

    *lägerapport klar*

  • Page

    Kuuul att festen blev lyckad Viktualia!!!! Hahaha, jag fick körkortspengar när jag fyllde 29 år. Det har nu gått ett år och pengarna ligger i säker förvaring. Jag promenerar och tigger körning! Ska vi plugga tristteori ihop? ( Snälla säg nej, säg neeej)

  • MuffinsTönt

    Morrn Morrn!

    Kul att höra det finns fler än mig som INTE har ngt körkort. :?

    Moahahaha!:D:D::D:D:D:D

    Nä, jag skojar bara. Det suger att inte ha körkort. - Alla andra påpekar det hela tiden. :[

    Själv är jag nöjd med Vä(r)sttrafiken och grabbens snygga hoj. :?

    Åhhh! Idag ska jag prova mina nya skor med låga klackar. Håll tummarna. :p

  • Telemarkgrrl

    Oh vad roligt att festen blev lyckad Vickan!! :):)

    Helgrapport: I lördags kom vi på att vi behövde balkongmöbler så vi kikade lite på nätet och hittade ett par schyssta stolar på Ikea. Kollade att dom faktiskt fanns inne och åkte ut till varuhuset (det är i dom lägena man önskar att man har bil:(). Väl där så upptäckte vi att dom förstås inte var så schyssta i verkligheten men vi hittade en annan modell som var bra. Och den modellen fanns förstås inte hemma. :[:[:[ Så vi fick åka hem igen utan att ha köpt någonting alls på Ikea (inte ens värmeljus!). :)

    Igår var vi på två bjudbruncher som båda två inkluderade champagne. Uuuuuhh, det var riktigt jobbigt att äta så mycket god mat och dricka så mycket god champagne men vad gör man inte när man blir bjuden. :D

  • Oms

    godmorgon tjejer!

    ville bara säga hej - m å s t e jobba massor dena vecka så hinner som sagt inte hänga här *SKA inte hänga här*

    kul att festen blev kul vickan! skoj skoj!

    Tubbies - mindre kul m ikea besök utan inköp:(

    Muffins o page - jag har heller inget körkort! och kommer nog aldrig ta det heller - intresserar mig inte alls faktiskt.

    Tubbies - vad sägs om imorgon? jag kan! jag kan! idag ska jag tvätta och jobba sent på onsdag ev sen e jag ledig! *ah - ääälskar våren o alla dess ledigheter!

  • Snart så....

    Vickan, kul att festen blev lyckad :D
    Som jag skrivit tidigare, du har jättebra körskola i "hålan" så nu kan nu inte skylla på något!! :D
    Det är den som ligger i närheten av Hemköp ner mot vattnet....

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4