• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • viktualia

    Jag hittade en röd, snygg vårkappa! *nöjd*

    Discoboll från Classe blev det också.. men f-nskapet funkar inte - dvs den minimala glödlampan funkar inte. *HATA* Så jag får gå tillbaka imorgon. URK!

  • mugglesfan

    Bra att du inte har ångest över 30-årsgränsen Vickan - jag tyckte också mest det var kul att fylla 30. Är numera 36 men känner mig som 30 fortfarande

    Jag hade skräcktema på min 30-årsfest och alla kom utklädda - det var en bra samtalsöppnare En kille var utklädd till Sherlock Holmes (med rutig gubbkeps och allt) och vi frågade "öh, skräcktema?". Han svarade nöjt "ja, bovarnas skräck!". En annan kille kom som häxa, inkl svart klänning, svarta strumpbyxor och sådana svarta lackskor med ett silverspänne på, svart långhårig peruk, "krokig" mössa och vårtig näsa. Jag kände inte igen honom! Kul med killar som vågar klä ut sig i klänning!!! (obs han är helt hetero)

  • viktualia

    mugglesfan - jag tror att det finns ett samband mellan ingen 30 årskris och att INGEN gissar rätt på min ålder.. ALLA blir förvånade och tror att jag är yngre... barnrumpa.. hi hi...

  • MuffinsTönt

    Morrn Morrn!!!
    Jag har blitt så snurrig att jag kan inte sova ordentlig på natten och orkar inte vakna på dan. Får göra en plan! :o

    Torsdag idag, imorrn är det Fredag! :p

    Om det är lika soligt på lördag tänker jag ha picknick i nån park.

    *Vad finns det för ngt som tar super snabbt att fixa?

    *Va kan man ta med på picknick? :o

  • Oms

    Vickan - ang ålder o kris, jag tror du har en poäng där! jag har oxå alltid sett yngre ut än vad jag är, det är först nu som jag kan gå ut på klubb utan leg men innan jag fyllde 30 var det omöjligt. så sent som i julas frågade de leg på mig 2 ggr på bolaget och då är man ändå 1 år mer än åldersgränsen:) *gillar*

    de vänner jag har som ser ut som 30 om inte äldre när de fyllde 30 har alla krisat mer eller mindre, det klagar ofta över hur gamla de har blivit etc etc

    så jag tror det ligger ngt i det. den som jag känenr som ser yngst ut av alal är min dotters pappa, han fyller 39 nu i somar och får visa leg när han ska handla cigaretter nästan varje gång... och då är han 21år äldre än vad man ska vara!!! helt sjukt!

    godmorgon förresten!

  • MrsO

    Godmorgon!

    Vad veckorna går fort!!! Tyckte det var måndags nyss.

    jag ser nog oxå yngre ut än vad jag är, jag krisar ändå! Har nog mest med min ångest och göra över vad jag ska bli "när jag blir stor", nu börjar jag inse att jag är "stor" och alltså redan borde ha bestämt mig eller åtminstone klurat ut en plan - men jag är inte ens nära...

    Vickan, det lät jättegott! Jag kikar över o smakar lite!

  • Jessie76

    Hej hej - svikaren här

    Jag tänker på er jättemycket å saknar BT:beroendet litegrann. Det har ännu inte infunnit sig men i ett inslag av lite uttråkning igår hemma gick jag in å läste om nån blitt under omständigheter i andra tråden och såg då att jag var omnämnd.
    Har faktist tjuvläst för att erkänna och förlåt 1000000000000000 gånger att jag inte skrivit nåt Förlåt mig

    Vickan, ha en fantastisk födelsedag gumman!! Hoppas allt blir som du tänkt dig - ska skåla i mjölk söderut från min balkong på lördag. Kanske jag dagen till ära tar en punschskvätt för gamla minnens skull

    Såg i andra tråden att jag inte svarat på mejl, vem har mailat? Jag har inte fått ett enda så ni vet, klart jag hade svarat då! Jag har helt enkelt inte haft tid å lust att vara här ett tag. Förmodligen kommer jag inte heller vara konsekvent som förr men ibland kommer jag väl å hojtar ibland när ni minst anar det

  • Oms

    Men Jessie gumman! kul o höra att du mår bra! hur mår magen;)? och övriga familjen? hur går det me era jobb etc etc - sååå många frågor!

    du får gärna titta in då o då - synd att du inte känner för att hänga här hela tiden :(

  • viktualia

    Godmorgon!

    Det blev en lite snurrig morgon här... så jag har inte kommit åt BT förrän nu.

    Jessie - skoj att höra att du mår bra! Folk kommer och går här, men visst undrar vi ibland. Majsan är ju också "försvunnen" men henne har vi hört rapporter ifrån.

    MrsO - jaa det där med vad man ska göra när man blir stor.. .hm... den som det visste.. Men så länge jag jobbar med rätt saker (även om anställningsformen är kass) så grubblar jag inte så farligt mycket faktiskt.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4