• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • viktualia

    Men ni måste ha gått och blivit ambitiösa, tjejer!!

    Vad är det här??? Hemskans dåligt med inlägg...

    Så nu måste jag pladdra lite... blabla blabla blabla blabla

    Solen skiner ute, inte en människa på jobbet.. skittrist.. jag är lite oinspirerad att jobba. Ska gå på stan i eftermiddag och leta vårjacka - det verkar omöjligt!!!

  • MrsO

    Ambitiös vet jag inte... men huga, vad mkt jag har att göra... och mina kära kunder fyller på så det minskar inte precis fast man gnor på...

    Solen skiner här oxå!!! Nice!

    Leta vårjacka brukar vara ett tufft projekt. Jag gjorde det förra året, så iår står jag över. Borde däremot kolla på skor... maken tycker jag har skor så det räcker och blir över, men jag brukar säga att skor och handväskor kan man _aldrig_ få för många av!

  • viktualia

    Sanningen är att jag inte hittade nån vårjacka förra året så nu måste jag!!!

    Och jag är med i klubben som anser att handväskor är omöjligt att få för många av! ooooo jag älskar handväskor och att shoppa nya!!

  • Oms

    Vickan - jag har faktiskt shoppat en handväska i år, det du! men jag har en ok vårjacka och lite senare under säsongen en juste svart trenchcoat så jag e ok i år. dock har jag ingen sommajacka, men den brukar funger då med

  • viktualia

    åååå jag har beställt blomsterarrangemang till bordsdekoration till på lördag nu!!! så NÖJD!!!!

    hi hi...

    det blir FIN fest förstår ni! hi hi

  • MrsO

    Det var seriöst att beställa blomsterarr! Låter som att ni planerat ordentligt! Vad blir det för god mat då? *nyfiken*

    maken var imponerad över att jag inte köpte en enda väska på semestern! Men jag köpte en precis innan vi åkte

  • viktualia

    Förrätten blir räkcocktail med sparris och kronärtskocka
    www.tasteline.com/default.ns&intChannelID=&lngRID=6630&tlfo=0

    Varmrätten blir tjälknöl och potatisgratäng med fetaost och svarta oliver.

    Efterrätten blir cheesecake med bär - blåbär, björnbär och hallon.

    Och givetvis div väl utvald dricka och lite snacks efteråt.

    Vi tänkte ha lite disco också.. fniss fniss.. jag ska iväg och köpa en discolampa på Clas Ohlson idag.. hi hi

  • Oms

    åååh Vickan! nu blir jag ju verkligen avis! tjälknöl o cheesecake! nam nam!

    hoppas ni dår dunderkul nu! Clas Ohlsons discolampor e helt okfast BR's är mkt bättre o inte så mkt dyrare.

    har pysslat m logistik hela morgonen men till slut så har jag fått ihop det, men ibland undrar man ju om man inte är i fel yrke... kanske skulle jobba m logistik?!

  • viktualia

    Oms - BR ligger grymt ocentralt här i jobbstaden, så det får nog bli Classe ändå... men tack för tipset!!!

    Och japp! Du är ju GRYM på logistik, så varför inte jobba med det?!?!?

  • MuffinsTönt

    Tjena!
    Muffin är hemma innan 5! :o

    Shopping...
    Jag har köpt nya strumpbyxor och leggings. Idag är jag superfin. ;):p

    Skulle behöva skor, men hittade ett par från förra året. Har 4 st kjolar. Kan nog ha dem till jag åker till Asien. Där kan jag köpa hundratals. :D

    Om jag tänekr efer så är det inget som jag ABSOLUT måste ha. Hur kan det vara möjligt?! :o

    Det är härligt vårväder här. :p

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4