• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • MrsO

    Loggade oxå in på skatteverket igår... det blev en riktigt najs surprise!!!

  • Telemarkgrrl

    Jag får tillbaka nästan 11000 - tjohoo vad roligt! Fast det var ännu roligare förr när man fick dom lagom till jul.

  • MrsO

    Jag får tillbaka drygt 11!!! Kommer mer än lägligt till renoveringen!

  • MrsO

    Nja... jag vet inte... jag har tyckt att de snarare har dragit för lite skatt... Fick skattereduktion för en massa saker... Så länge man får tillbaka funderar man inte så mkt utan tackar o tar emot! Ska man däremot betala in är man mkt noga och kolar varje post... *skratt*

  • Oms

    jag vill oxå få en massa skatt tillbaka *ser trumpen ut* men mitt lönekontor sköter sig exemplariskt så det brukar bara bli ngn tusing och då berodne på att jag har varit sjuk alt vabbat under året

    har precis prata m min man, han fcik godkänt och inte VG på provet (han missade m 2 poäng...) så han var INTE glad! iaf så förändrar det egentligen ingenting för han har ju ändå valt att läsa så mkt grammatik som möjligt. så nu ska han börja SAS grund...imorgon redan. men då kan han inte inte jobba ngt mer innan sommaren så det blir jobbigt för oss som bara den, men men sånt e livet.

    varje delkurs är ca 1 mån må-fre mellan 14-17 typ - urdumma tider! så förhoppningsvis hinner man med både a 0ch b innan han får sommarledig i juli. sen i augusti kommer delkurs C. efter det få man börja på SAS A och efter 10 v där blir det SAS B - allt om man klarar alla nationella prov efter alla kurser...vilken djungel!! undra på att det är så få invandrare som pluggar vidare!

    lunch

  • Telemarkgrrl

    Om man har bostadslån och betalar en massa räntor och inte jämkar så är det inga problem att få tillbaka en massa på skatten. :)

  • viktualia

    Telestubben - AHA!!!! då är jag med!!! Har ju aldrig haft nåt bostadslån än....

    Men nu finns det ett nytt hus i hålan att spana på.. hi hi!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4