• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • MrsO

    Är oxå obeskrivligt trött! somnade om när jag stängt av klockan för att gå upp...

    Stackars Telis, hoppas det hjälper med en kopp te

  • viktualia

    Omsan - jag är med i sömnklubben.. halvsover här framför datorn och undrar om jag ska klara av att prestera nåt alls idag.. men HALLÅ!!! jag har ju EN och ANNAN grej att göra... snaaaaaaaaaaark....

    OM du skyller på motion så skyller jag på att jag inte får dricka kaffe längre.... fniss fniss

  • Oms

    Vickan - ja skyll på! man kan skylla på allt!!:)

    Tubbies - hur går det med teet? känenr du ngn förbättring? tror du det hjälper mot trötthet eller ska man köra papperspåsen istället?

    Mrs O - ja visst e det irriterande att man måste sitta inne på jobbet en sån här vacker dag... och vet du vad det värsta är? det blir värre... snart är sommaren här men du har ff arbetsplikt...

  • MrsO

    Suck, ja... men i år kan jag nog se fram emot en liten semester iaf! Det var många somrar sen jag hade det...

  • Snart så....

    Hej tjejer,

    Hur är det med alla? Jobbar och sliter?
    Själv är jag halvtidssjukskriven i 2 veckor, så slutar 12 varje dag :)

    Början av maj går flytten :D
    Håller på att rensa för glatta livet nu, jisses vad skräp man samlar på sig genom åren.

    Har efter helgen när första sparkarna kom konstaterat att det är en sjövild bebis där inne. så fort jag vilar så går den igår och lever rövare :D

  • viktualia

    MrsO - semester på sommarn är lyxiga saker... inget jag har haft så speciellt många gånger...

    Och i sommar är det frågan om jag ska använda delar av min semester till mitt ångestprojekt 1A: Körkort....

  • Telemarkgrrl

    Jag vet inte om te hjälper mot trötthet för jag är pigg idag! :o:?:o:? Men det hjälpte definivt med att lugna ner mig. Nu är jag go och glad igen. :)

  • Oms

    snartis - men oj då - sjukskriven, hoppas inget alvarligt? men vad kul m flytten, hoppas allt går bra med den? hur stor är lgh?

    Mrs O - jag ska oxå ha en lång semester i år - för första gången på evigheter! Jag kan inte vara borta i 5 veckor men 4 veckor går bra

  • MrsO

    Oms, lång vet jag inte om den blir... max 3 veckor skulle jag tro... men det bästa av allt är att den är betald!!!! Har haft obetald semester hur många somrar som helst...

  • viktualia

    Eftersom jag är statligt anställd och fyller 30 i år har jag 31 dagars semester enligt nuvarande avtal! Najs!

    Och PARTY PARTY för första gången på rätt många år SLIPPER jag kvarskatt!!! tjohooooooo!!!! Logga in på skatteverkets hemsida igår och såg att jag ska få tillbaka knappt 300 spänn - de senaste åren har jag betalat runt 3500 i kvarskatt!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4