• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Oms

    muffins -

    det låter som om du o mannen helt enkelt ska hitta ett sätt att prata om allt möjligt om. ni är inte så gamla ännu och det kan göra det lite svårare att egentligen veta vad man vill (iaf jag i den åldern - jag jämförde mkt m andra o så - vad annat skulle jag gå på?) när man e äldre har man fler erf och kan oftast på ett enkelt sätt säga vad man vill ha och vad man tycker osv. i din situation m pussen hade jag helt enkelt "pikat lite ironiskt" att han valde att resa sig istället för att vara romantisk - men det kan jag göra därför att vi har redan klargjort vad som e ok för oss och vad som inte e det. ta upp ämnet m honom nästa gång o säg vad du kände där i parken så ska du se att han säkert har ngn åsikt om det han med

  • MuffinsTönt

    Oms
    Helt rätt! Vi har mkt att snacka om. Tyvärr är jag sååå dålig på det. Försöker verkligen, men det är inte lätt.

  • viktualia

    nu tänkte jag rymma hemåt strax... jobbar längre än annan dag... vill ju pussa maken NU! fniss fniss

    hörs senare!

  • Oms

    hmm Vickan vadan denna plötsliga längtan efter maken? *fundelerar*

    ha en bra dag!

    själv har jag fått m mig min mamma på dagens promenad, hon behöver röra på sig, problemet är bara att hon har så dåligt flås att vi får gå rätt så sakta, men det kan vara trevlig ändå

    ska jobba på till 5 sen går jag

  • MrsO

    Ska jobba en halvtimme till, sen blir det ett besök på det stora möbelvaruhuset, tror jag... Har försökt peppa mig själv att masa mig till ett träningspass ikväll.. får se om jag lyckas?! Skulle _verkligen_ behöva röra på mig.

  • viktualia

    Omsan - han kom ju hem från sin weekendresa idag! JÖ!!!

    Nu är han pussad på i alla fall! Han har hunnit dra iväg på kvällsaktivitet, medan jag lagar mat till matlådor -laxpastagratäng står i ugnen!

  • MrsO

    Godmorgon!

    MrsO är omåttligt nöjd med sig själv som kom iväg på träningpasset igår!!! Det var sååå jobbigt, men oj vad skönt det känns att ha kommit iväg iaf!

    Solen skiner idag oxå, det ser ut att bli en fin dag. (som man får beskåda genom kontorsfönstret...)

  • Telemarkgrrl

    Gomorron!

    Tellis är så här just nu: :[:[:[:[:[ Det tog 45 minuter att starta datorj-ln idag, ska det vara på det viset, va, va?! Gaaaaaah säger jag bara. Men nu ska jag andas i en brun papperspåse, låta pulsen gå ner under 150 och hämta en kopp te så kommer nog livet att kännas lite lättare.

  • viktualia

    MrsO - himla duktigt!!!

    Telestubben - stackars liten, det där lät tungt!

    Alla: Godmorgonkramar från en hemskt sömnig Vickan... *snark*

  • Oms

    Godmorogn tjejer!!

    igår var jag Trött...idag är jag TRÖÖÖÖTTT!

    men fy vad jobbigt det är att vakna och vara så trött att man somnar om så fort man rör sig för att gå upp, jag somnade tom sitandes i sängen... undrar om det är all motion som jag får numera, men då får jag ta det för promenera ska jag!(dock syns det ingenting på vare sig våg eller kropp)

    långpromenad m mamma igår var trevligt, solen sken och det var fullt m folk både på gärdet och runt djurgårdskanalen, strandvägen etc, härligt!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4