• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • viktualia

    God förmiddag!

    Jag var tvungen att vara på jobbet redan kl 8 för ett mötes skull... och sen hann jag aldrig in här....

    men kram kram på er!

  • Telemarkgrrl

    Hej hej!

    Jaa, sol, härligt! :):)

    Sov inget vidare inatt för jag orkade inte ställa om klockan utan lät den stå kvar på vintertid och därför skulle jag gå upp kl 4.30 (enligt klockan alltså). Rent psykologiskt var det därför omöjligt att sova ordentligt.

    :p på er!

    (Oms, men jag skickade verkligen ett sms till dig i lördags, jag lovar! :):o:))

  • viktualia

    Fniss fniss

    jag har grym träningsvärk efter allt vandrande i Götet.. komiskt värre...

    solen strålar i jobbstaden och jag surar över att jag måste vara inne...

  • MuffinsTönt

    Hej!
    Shit va jobbigt det var att vara på två upprop SAMTIDIGT! :o :D:D:D

    Men nu är det klart. Funderar på om jag ska planera mitt pluggande eller kolla lite på kjolar. Det är trotsallt FÖRSTA dan! :?:D

    Men nu... Lunch!!

  • viktualia

    Muffins - det låter svårt att vara på två ställen samtidigt.. men jag är ju inte naturvetare så jag vet inte hur sånt går till....

    ååååå jag vill bara hem och pussa maken som kommit hem från sin resa nu... sätta mig på balkongen invirad i samma filt som han och pussas... hm... när får man smita från jobbet?!?!?!

  • MuffinsTönt

    Vikan
    Hihi... Japp! Det var med nöd och näppe som jag fixade det. :D

    Jag vill också mysa. *surar*

    Igår satt vi på en bänk och solade. Brevid oss satt ett annat par och tja... hånglade. Inget fel med det.

    Jag är ju pryd av mig så hångla lär jag inte göra i en park men en liten puss vågar jag.
    Så... makade närmare och lutade mig mot honom. -Beredd för en puss.
    Gissa vad han gjorde? Sträckte på sig och sa: Ska vi gå? :o
    Snopet! Det var väl bara och resa sig upp och forsätta promenaden.

    Är han ännu mer pryd än mig eller? :o

  • viktualia

    Muffins - jag stod efter ett par i kön till Rosencaféet i Trädgårdsföreningen. De var verkligen inte pryda som de hånglade och slaskade... hm... Jag tycker att det är rätt onödigt att hångla framför näsan på folk, men pryd skulle jag nog inte kalla mig...

  • Zozo

    Middag, Girlsen!

    Jag hinner inte in här sa ofta just nu, men jag har INTE glömt bort er! Minsann!
    Efter nagra dagars förvanande snö har vi nu stralande varväder igen i Luxemburg.
    Jag har börjat jobba sedan förra onsdagen, sa nu är det bara pa det igen. Liiite trögt sa här i början, med allt förberedande arbete.. känns liksom inte som om man kommer nagonstans, men förarbetet krävs för att komma vidare. Bla bla.. Kollegorna är iaf trevliga, förutom att de ÄTER hela tiden; desserter hit och kakor dit.. och det hade väl inte varot sa farligt om de nu inte skulle haft MIG att äta hela tiden med... Jobbigt!

    Vi gar fortfarande upp kl 6 och det är ju lite jobbigt när man kkommer i säng sa sent som tre tex.. fast det var makens fel
    Naja, jag har en skôn promenad pa ungefär en halvtimme enkel väg, sa jag far ända röra pa mig lite mer än i Paris.. och det kan ju behövas..
    Till helgen kommer äntligen matbordet och bokhyllan fran Ikea, sa vi far bort de sista kartongerna. Jag blir vansinning av att inte hitta mina böcker.

    Jaha, tillbaka till grottekvarnen da...
    Kram pa er!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4