• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • viktualia

    Vickan hoppar in!

    Har landat hemma i hålan efter en helg i Götet. LJUVLIG HELG!!!

    Götet bjöd på bästa vädret. Igår flanerade vi genom Haga och tog en fika i Linnéstan - njöt av fika ute i strålande solsken! Kvällen startade på nåt grektiskt ställe och sedan var vi på nån bar på Avenyn - jag fastnade på bild för nån sån där vimmelfotograf.. ha ha ha ha.... Ni vet "vi som var ute och partajade syns på bild på vimmelsajten"

    Idag har jag fikat i Trädgårdsföreningen och bara stormnjutit av strålande sol och lugn i själen. Supermysigt att hänga med barndomspolaren!!!

    Måste försöka gå och lägga mig i tid. Har jätteviktigt möte på jobbet imorgon kl 8.00.... *URK*

  • Oms

    hallå hallå - nu har jag lite datatid:)

    Tubbies - så synd på promenaden! men imorgon skulle jag kunna! har ingen feber längre och mår riktigt bra - lite hosta bara men det e väl årstiden;)

    sis - ja visst e den bra?! jag skrattade för fullt! men det gör jag åt det mesta som jag får per mail en jobbdag *lättroad - jag vet*

    idag har jag varit hos min äldsta väninna som fyllde 32 (ni vet hon som man inte blir inbjuden till utan man frågar vilken tid hon ska firas), det känns som en evighet sen vi firade hennes 30-årsdag, idag satt vi ute på hennes altan i det underbart vackra vädret, man behövde inte ens ngn jacka! sååå mysigt, och bredvid sprang alla hundar och framför än betade hästarna i hagen (hon bor lite på landet kan man säg)... så nu har jag fått än mer vår energi och stooor längtan efter att rida... buhu varför har inte jag en häst för? hon har 3... *tycker lite synd om mig själv nu*

    jaja, nu ska jag surfa vidare c u guys tomorrow

  • Telemarkgrrl

    Oms, fick du inte mitt sms om att jag inte kan imorgon? Kan inte förrän tidigast på onsdag. :(

  • Oms

    Tubbies - nä jag har inte fått ngt sms ifrån dig alls! vad synd att du inte kan imorgon, på onsdag ska vi ut på restaurang m nya gruppen på jobbet och på torsdag ska alla på avd jobba sent... typiskt!

  • MrsO

    Godmorgon!

    Huu.. vad trött jag är... ligger flera timmar efter.. det är slitigt att ha helg, tur man är tillbaka på jobbet så man kan vila upp sig

    Grattis till tentan Muffins!

  • Ms K

    Stort gäääsp, aaaah, god morgon världen Jag tror inte jag har sovit så här gott på år och dag! Har fixat en cykel och varit ute och cyklat minst en timme varenda dag senaste veckan!!! Visst gör det susen inför beachsäsongen, men shit vad det gör susen för min beautysleep med! Två fluger i en smäll!

    Har alla andra som inte bor i sthlm också sånt här underbart vårväder? Nästan så man misstänker att det inte är måndag.

    BTW: Nån som glömde ställa om klockan mer än jag?

    Grattis till tentan muffins!

  • Oms

    skrev värsta långa godmorgon meddelandet och beklagade mig över min trötthet som trots lång dusch, halvmeditering, redbull, frukost, stretchning, promenad til jobbet - ännu inte har släppt!

    vad mer kan man göra??? har sovit dåligt och drömt knäppa drömmar om att jag har åkt nattbus m ett festargäng och vi har hela tiden på väg ngnstans men fick vänta på var o varannan person hela tiden så vi kom försent överallt *så enerverande* sen helt plötsligt ser jag min äldsta bror som håller på att bränna upp sin LP- samling (vi pratar tusentals skivor)tillsammans m en massa bråte mitt i stan... och det enda jag tänker på är hur jag ska kunna berätta för mina föräldrar att brorsan e galen...

    tips för att bli pigg? ngn?

    i övrigt skiner solen så vackert så vacket

  • Oms

    Msk - men vad härligt att cykla! det skulel jag vilja göra, undrar om jag ska ge mig till o byta däck på min gamla mountainbike i källaren o ge mig ut o cykla lite jag med?! det e ju så roligt!

  • MuffinsTönt

    Morrn Morrn!

    Har kommit 30min INNAN uppropet. :o
    Visst är jag laddad inför min(a) kurs(er). 8)

    Det är såååå härligt med sol, värme och fågelkvitter. Vilket betyder...

    *Ladda upp med nya vårkjolar
    *Köpa nya strumpbyxor/Ladyshave.
    *Ev skor

    Så tjejer! Dagens i-landsproblem: Vilken kjol ska muffins ha?
    Vilket betyder, vilken kjol gör att hon ser snygg ut och inte idag "har-hon-på-sig-strl XL" IGEN. :?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4