• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Sister of the Night

    Pela å Tellis - Tjeeena tjejer! :)

    *sträcker fram ett litet sirligt glas på hög fot* Skumpa, tack gärna! ;)

    Tack, jo, jag travar framåt *ler* :)

  • viktualia

    Näee... så här kan man ju inte sitta och grubbla hela tiden... det leder ju ingen vart och jag behöver ju JOBBA också...

    *tar ett litet glas rött och smyger tillbaka till jobbdatorn*

  • Sister of the Night

    *ler mystiskt*

    Näää, men skulle jag skriva rätt av vad jag pysslat med så skulle jag ju inte bli så anonym någon längre tid misstänker jag ;)

    Men det har varit MYCKET och INTENSIVT och KÄNSLOR I MÄNGD kan väl sägas.

  • Sister of the Night

    Ajaj Vicks - kör inte ikull på tangentbordet bara :D

  • MrsO

    Helt ok, Sis Hoppas stormen har lagt sig nu och att du mår bra!

  • viktualia

    Nu har jag lugnat ner mig lite till.... först några klunkar vin och sen lite surfande på nätet efter info om nån där operation... det verkar som det inte är världens farligaste...

    Sis knasis - man FÅR inte göra folk så HYSTERISKT nyfikna... *suckar högljutt* då är det liksom bättre att bara säga nåt i stil med "jag har jobbat väldigt mycket"...... baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  • Sister of the Night

    Vicks

    Det har jag i och för sig.... men det vore ju inte HELA sanningen ;) *pilutta dig*

  • Sister of the Night

    MrsO

    Hihi, vad tokigt det blev.... jag menar ju såklart att jag hoppas den lagt sig! Hur jag mår måste jag ju ändå ha någorlunda koll på *fnissar åt min tangentvurpa*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4