• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Oms

    woaow! har ni tänt discobelysningen?! vad fiiiiiint! fast Vickan vi kanske ska dra ned persinennerna så att inte det blir för ljust *eller e det bara jag som tycker det?*

    är det ngn som e sugen på tårta? jag råkar nämligen ha en lyxchokladtårta i kylen... *börjar nästan dregla bara av ordet LYXchoklad...* eller ska vi ta den sen kanske?

    Tubbies - byter du låt?

  • Telemarkgrrl

    Absolut! Nu kan vi ju inte ha någon soft jazzmusik längre!

    Aaaargh, jag hittade en Michael Bolton LP här i skivsamligen på jobbet! Nej nej nej, jag får kräkkänslor!

    Men vänta här nu ...vad finns det mera för nåt.... ah, en Madonna-remix EP, såld för 29:90 på Statoil. Jamen, den kan nog funka för att få igång lite partymood.

    Get into the groooove, girls! :D

  • MrsO

    SKÅÅÅÅL!!! Vilket drag, tjejer! Jag tar gärna en stooor bit av din chokladtårta, Oms. Inte behöver du spara på den!

    Skickar en extra tanke till Vickan och hennes mamma. Håller tummarna för Muffin!

  • MuffinsTönt

    Wow! Vilket drag, tjejer!

    Skål!! *sveper glaset*

    Jag kan fira med lyxtårtan sen. 8)

    Eller trösta... :?

    Oavsett! Spara till mig va?!! :D

  • Makens Pela

    Mums, lyxtårta hit tack! Nån som vill ha lite skumpa?

  • MrsO

    Jag tar gärna ett glas skumpa! Till det ska vi ha lite färsk frukt! *skär upp papaya, mango och melon*

  • viktualia

    Vickan glider in och tar lite frukt... spriten får vänta ett tag till.. är inte riktigt sugen just nu.... men har inte övergett er på något sätt!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4