• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Makens Pela

    Lunch låter jättetrevlig tycker jag. Det ska bli kul att få se er på riktigt.

    Huvudet känns helt klart bättre (om man nu kan säga det med mitt huvud men nu har jag i alla fall en bra förklaring till alla fel jag gör så ingen behöver undra *s* )
    Det är väl just dataarbete som är jobbigt fortfarande, skärmen gungar lite lätt fram och tillbaka om jag blir trött, men med lite träning ska nog det funka också.

  • Oms

    jajamensan! nu e jag emd i matchen!! hur många har kommit?*kikar runt*

    Ah! Pela - vad kul!" känn dig som hemma,det e bar o ta vin i kylen ´

    Mrs O - Ja visst har jag fixat fint! *kråmar mig stolt*

    sedär där sitter Vickan och chattar m Tubbies och muffins såg jag väl oxå i ngt hörn, sippandes på ditt röd vin

    jag kilar bara o hämtar lite mer snacks - än är vi inte 10 per här inne;)

  • Makens Pela

    Hallå Vickan! Snö? Å huva, hemma tokregnade det. Hade det inet varit så kallt hade jag förväntat mig ett åskväder (ja jag vet att åskan kan gå även när det är kallt men det är inte så vanligt )för det regnade precis så mkt.

    Sommarstugan, hm men lite anonym kan man väl få vara..*s*

  • Oms

    *kan tillägga att jag e trött, förkyld och har haft en låååång natt;) så ha liiiite översende m att minnet inte riktigt e med idag...*

  • Makens Pela

    Tackar Oms, "grabbar tag om flaskan direkt" det behövs några stärkande droppar idag...

  • viktualia

    Omsan - japp jag sitter och chattrar med Stubbis och hon är så snäll, så snäll.

    Pela - hm... jaha... *mutter mutter* jag får fråga ut dig nån annan gång.... Och lunch i Sthlm tycker jag att 20/4 är en bra dag för!

  • MuffinsTönt

    Hej Oms! Jättefint med dekoration.

    Asså! Jag önskar verkligen jag har samma vilja och kraft som du har. Hålla på så långt in på natten. :D
    Är det jag som är gammal och tråkig här? :o;):D

  • Makens Pela

    jadå, jag kan sända på mailen sen Vickan så slipper du vara nyfiken för det tror jag inte du fixar att få fram även om du är bra detektiv *s*

  • Makens Pela

    Hej Muffins, var det idag du skulle få reda på provet?

  • viktualia

    Pela - näee gissa lokalisering av sommarstuga utan ledtrådar är nog rätt omöjligt....

    Själv älskar jag att vara i Dalsland och på Gotland fast jag kommer från Uppland.. och förklaringen bakom det kräver mer än detektivkunskap... ha ha....fast det är klart... visst finns det ett ställe i norra Roslagen som känns som "hemma" också...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4