• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • MrsO

    jag tror solen förflyttade sig från dig till mig, Vickan.

    Fredagsfest låter najs! Jag hänger på !!!

    Hoppas det går bra ikväll, Oms! och att ingen lämnar återbud i sista minuten...

    Vad roligt med anställningen, Vickan! Måste kännas skönt att veta att den sträcker sig över sommaren iaf. Det är ju inte den bästa tiden att jaga nytt... om det skulle komma till det läget.

  • viktualia

    Wiihooow!

    utdelningen av gratisgrejs pågick fortfarande... så jag fick en kanelbulle och en liten kondisbit ..mums mums!

  • viktualia

    japp!!!

    Det är nån sån där "dag" här på jobbet... med en massa utställare och sånt.. hi hi... mest för andra än mig egentligen.. men gott var det!

  • MrsO

    Lite måste man ju få snylta... några jobbförmåner måste man ju ha

  • viktualia

    Jaaa det lyser upp min annars rätt sunkiga arbetsdag! hi hi!

    Råkade spana in ett nytt hus till salu i hålan... blir så ivrig och vill visa maken, men han är som sagt på vift... *lugna ner dig Vickan*

  • Telemarkgrrl

    Jaha, nu är det dags att bege sig hemåt och lägga fram festkläderna och finskorna och sminkväska till imorgon. Och inte glömma att ställa väckarklockan, man vill ju vara bland dom första så man får gratis snacks!

    Puss och svejs!

  • Oms

    Allt gick bra idag tjejer, så mkt papper att fylla i bara, alla värdar vill ha olika uppgifter och en del hade riktigt uråldriga papper att fylla i, det tog oss 2 timmar (!!) men tillslut så var vi klara iaf! imorogn ska vi alla kopiera upp våra hyreskontrakt då 2 av 4 värdar önskade det visade det sig... jaja, på måndag skickar vi in papperna!!

    om allt går igenom blir flytt dag fredag 4 maj!!! *hoppas hoppas*

    nu ska jag pussa dottern godnatt och kurera förkylningen inför partyt, har provgjort en drink här m en hel del whiskey i som jag tänkte bjuda på imorogn på festen om ngn känner sig lite fökyld:)

    nä tjejer, ska gå igenom lite gamla LP skivor nu och börja blåsa lite ballonger... c u in d morning:)

    natti natti

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4