• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • MrsO

    Har oxå planerat in våfflor! Jag är barnsligt förtjust i det!

  • viktualia

    Håller förresten med om det där med våren som tappade bort sig - men här skiner solen i alla fall!

    Såg på väderleksprognosen att det skulle bli 10-15 grader i Götet till helgen! *vill* Mer värme och sol hitåt!!!

  • MuffinsTönt

    Vickan! Ska du till Götet???? :O:D:D:D:D:D

    Här är det härligt. Sol OCH vår!!!!!

    Kan du tipsa om nån najs och gärna romantisk våffelställe i stan. Vi missade semledan (jag vet!) så våffeldan får vi APSELUT inte missa. :?

  • viktualia

    Japp! Jag ska till Götet i helgen. Ska umgås med en kompis och det ska bli så NAJS!

    Men jag har inget våffelställe på lager.. kan dock tänka mig att caféerna i Haga skulle kunna funka!

    Själv vill jag som sagt ladda med brunch - få se vad vi hittar på den fronten!

  • Oms

    ingen sol bara andnöd...bläh!

    har ingen energi - ett tydligt tecken på att man inte är bra. snart ska jag fika tror jag, vet inte om jag orkar... längtar mest hem men inte till det möte som e ikväll, jo jag vill ju träffas för byteskedjan men orkar inte riktigt vara trevlig känner jag, ska väl sminka mig lite så att jag ser piggare ut om inte annat:)

    dottern ringde ifrån skolan och mådde inget bra, hon ville hem och jag lyckades övertala henne att var kvar till lektionerna var slut iaf...

    kom precis på att jag har tvättstugan idag oxå... nä fy vilken dag... går nog hem runt 3 så att jag hinner m allt

    oj - bara 1 timme kvar o jobba! najs! *genast blev jag mer positiv*

  • viktualia

    Oms - det är nog inte nån bra dag idag.... men jag fick i alla fall skriva på nytt anställningsavtal så att jag har jobb efter 1 april... och kommer ha jobb till sista augusti i det här svepet. Alltid något...

  • Oms

    Var är Pela(rgonen)? Matskedsgumman? Nenne? o övriga som man inte sett på några dagar...

    Vickan...*sagt m darrande underläpp* tror du de har övergivit oss? *snyftar högt*

    och vi som ska ha pittfest imorgon o allt! *ja det ska vi så det så!*

  • viktualia

    Nenne är i Thailand och umgås med sin make..... på rätt många sätt kan man tro..

    Men de andra... hoppas att de dyker upp till fredagsfesten!!!!!!!!!!!!

  • Oms

    ok, nu ska jag börja avsluta här vill bara flagga upp för morogndagens.....

    ..........FREDAGS-FEST..............

    VAR? : Här! i VÅR tråd!

    NÄR? : kl 08.00 -- sent

    FRI ENTRÈ!!

    Fri bar före kl 12 (dagtid)

    Ta med dig en vän o kika in, vi bjuder på snacks till de första 10 som kikar in

    ************** VÄLKOMNA **************

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4