• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • MrsO

    Morgon!

    Måste göra en justering i enkäten.. hade hjärnsläpp igår... naturligtvis är min drömbil en knallröd MiniCooper S med vita stripes!

    Ja, Telis, var är våren och solen??? Mer mulet än så här lär det inte bli. Ja, ja enl Aftonbaldet skulle det bli soligt i helgen iaf.

  • Telemarkgrrl

    Åh, en MiniCooper! Det skulle jag också vilja ha! Fast jag vill nog ha en sån där buteljgrön med vita stripes i så fall. :)

  • Oms

    Jag ser att ni undrar var våren har tagit vägen - inge fara tjejer, jag har svaret... Våren har tagit paus... den kommer tillbaka imorgon säger de som vet;)

    däremot så kom ngt annat istället...nämligen en FÖRKYLNING! från ingenstans igårkväll, på bara några minuter var jag plötsligt täppt i näsan och hade svårt o andas o ont när jag hostade. Idag har jag ingen röst, känns som om jag andas genom ett sugrör och känner hur hjärtat slår i 190...bläh!

    men men, jag tar det lugnt så det går bra

    ha en bra dag tjejer!

  • Oms

    minicooper? vad är det för bil? låter som de bilarna som var i filmen Italian job? elelr?

  • viktualia

    Tjoho!!!

    Vickan har landat på jobbet. Och den här sega förkylningen jag dras med är INTE bättre idag. MÅNGA FULA ORD.

    Maken åker på weekendresa med grabbgänget till Tallin idag. Själv har jag inte satt min fot på dylik färja sedan jag åkte Finlandsfärja helgen innan Estonia sjönk. Kanske dags att komma över det snart.. hm...

    Själv drar jag till Götet imorgon, men det vore ju käckt om jag var lite mindre snuvig..

    Men nu är det fortfarande torsdag och en massa nyttigt arbete väntar. Käcka takter framåt!!!!

  • MrsO

    Precis Omsan, just en sån! Så snart jag vinner på Triss är en sådan min

  • Telemarkgrrl

    Stackars Vickan och Omsan!! :(:(:( Kramar på er, snuvvosar! :p:p:p

  • Telemarkgrrl

    Tjejer, på söndag är det Våffeldagen!! Jag ska äta våfflor så att dom kommer ut genom öronen!

  • viktualia

    Hm - våfflor på söndag var det.. får nog leta rätt på nåt najs brunchställe i Götet och häva i mig våfflor! *grubblar över var*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4