• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Telemarkgrrl

    Fniss, jag är så ny på mitt jobb så jag håller mig vaken på mötena av ren skräck att någon ska fråga mig något jag inte kan. :D

  • Oms

    Snartis - vad spännande! i vilket område pratar vi nu... säg första bokstaven eller ngn annan ledtråd för en annan som kan området;)*my side of town girls - eller nja inte längre då*

    jobbigt m stressen - ta det lungt! och var tacksam för att man tar tag i detta hos din arbgivare, hoppas att det är til din fördel oxå

    Mrs O - tack för de positiva heja ropen - genast känns det som om vi alla får en bättre dag;)

    Vickan - kjol? du har då gett dig sjutton på att våren är här nu... själv förs jag massor i morse - trots solsken

    muffinsen - godmorgon!

  • viktualia

    Snartis skrev faktiskt i ett tidigare inlägg att lägenheten ligger i Sjöstan! så det så!

    Och japp! Jag har piggat på mig och är på bra humör efter fikat! tjohooooooooooooo

  • Snart så....

    oms, H :D
    Ja då blir det snabb flytt till en helfräsch lägenhet med hiss, stor balkong mm :)

    Blir lite orolig för det har inte hänt något sen 13 igår, hur ska man tolka det?

  • Telemarkgrrl

    Det ska man säkert tolka som att budgivningen går långsammare och att folk inte är lika heta på gröten längre. Snart kommer dom att ringa och säga att lägenheten är er, det tror jag! Är det en stor lägenhet?

  • MrsO

    Snartis, det är nog ett gott tecken! När vi budade på huset kom det nya bud samma dage eller nästa i början, men ju högre vi kom desto glesare blev det... och när det inte hade kommit ngt bud på 1½ dag ringde mäklaren till säljaren och frågade om de accepterade. Men... man kan ju aldrig vara säker... kan finnas en gädda i vassen som ligger och bevakar och sen lägger ett bud när det verkar som att de andra nått sin smärtgräns... Men vi pompomar för att det går vägen!!!

  • viktualia

    fniss... snartis har inte hunnit in i den här tråden men i granntråden har hon skrivit att de troligen ska skriva på papper ikväll... så de fick lägenheten!

  • MrsO

    *skratt* ja, det gäller att vara om sig o kring sig.. tur att Vickan håller koll!

    Stort grattis Snartis!

  • viktualia

    Alldeles för länge sedan jag såg till nån enkät här... så här kommer Vickans onsdagsenkät:

    Mest besökta sajt förutom BT:
    Detta vill jag göra ikväll kl 20:
    Detta kommer jag att göra ikväll kl 20:
    Så gammal är min nuvarande mobiltelefon:
    Min drömbil:
    Plats på jorden dit jag ständigt längtar:

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4