• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • MuffinsTönt

    Just det!

    Den och tanken på hur snygga alla andra är på sommaren. Jag som ska resa i sommar. :o

    Jaha! Får la gå till träningen då. *suuuck*

  • MrsO

    Godmorgon!

    Det blidde ingen träning igår... blidde kökbryderier istället... ganska svettigt det oxå... *skratt*

    Hoppas ni alla får en riktigt bra dag!

  • Oms

    Godmorgon tjejer!

    här e en till som önskar alla en riktigt bra dag!

    jag e trött som få *kan ju bero på promenaden m TUbbies igår, kombinerat m kolhydratfattig kost samt att jag sen var vaken sent m min mna...;)*

    det hade gått bra för honom m sitt prov igår, resultat kommer om ngn vecka elelr två som brukligt är, men nu börjar han fundera om det spealr så stor roll vad han får för resultat - han vill nog gå den långa vägen även om han inte behöver, han resonerar som så att Svenska är a och o och får han ytterliggare en chans att göra mer grammatik (svenska A) så tar han det, även om han egentligen bara behöver svenska B för att sen kunna fortsätta på Uni (svenska A har får han om han får VG på provet han gjorde igår) Han menar att det tar längre tid men ger honom en bättre grund att stå på... vi får se hur han gör, jag e ok m båda varianterna men det viktiga är att han e nöjd och det som e skönt är att han själv ser vikten av språket - så skönt!

    pluggar han på komvux ett tag till kan han ff jobba som han gör nu så ekonomisk blir det ingen skillnad iaf.

  • Snart så....

    oj det var visst evigheter sen jag var in här
    HEEEEEJ

    Har totalt fullt upp på jobbet så jag faktiskt inte klarar det mera. För mkt stress så pratat med chefen och vi ska tillsammans göra en handlingplan vad jag ska/klarar göra.

    Annars så håller vi på att budar på en lägenhet och vi är bara 2st kvar. Den andra svarar inte när mäklaren ringer så hoppas att det blir vi. Ägarna vill sälja fort (separerar) så håll tummarana tjejer :)

  • viktualia

    Godmorgonkramar till alla!

    Solen fortsätter skina i jobbstaden och idag blev det minsann kjol på fru Vickan! Humöret då - hm... svårt att definera INNAN fikat... så nedräkningen har börjat som vanligt.. fniss!

  • Telemarkgrrl

    Gomorron gomorron!!

    Jag var också trött som en gris imorse men nu känns det bättre. Men det är mycket möten och jobb idag. :( Men vinprovning ikväll. :)

  • Telemarkgrrl

    Klart vi håller tummarna, Snartis!!! Vad spännande! Ligger den i samma område som ni bor i nu? :?

  • MrsO

    Håller tummarna för att Omsans man har klarat provet, Snartis får det bättre på jobbet och vinner budgivningen, Vickans humör är på topp efter fikat, Telis håller sig vaken under mötena

  • MuffinsTönt

    Morrn Morrn!
    Här skiner solen. Och humöret är ok,säger vi. :? Är en aning rastlös. Men jag ska inte klaga. :D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4