• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • viktualia

    Telemarkgrrl - vaaaaa nu blev jag AVIS!!!!!!!!!!!! ska ni få träffas.. *surar lite* Jag unnar er att ha skoj.. får väl sura över att jag inte bor i Sthlm....

  • Telemarkgrrl

    Du kanske kan flytta hit i ett par år, Vickis? Men bara ett par år för sen ska du ju bo i Ö. :):)

  • viktualia

    Näee... stubbis.. jag är färdig med Sthlm.. 3 år var ganska lagom.. men en solig dag som denna skulle jag gärna pysa till Sthlm och leka med Omsan och dig!

  • Oms

    sitter o jobbar ned dagens hög m elände, probelm o strul...bläh va tradigt det e att jobba ibland! men men jag säger som tubbies - nu ska vi dejta i em så det känns lite roligare:)

    vi ska ut o promenera, nu har vi ju startat stegtävlignen på jobbet, gå själva in o se på www.tappa.se så ser ni vad målet är:) och promenera behöver jag - herregud vad jag har förslappat mig sen jag blev innerstadsbo för gott - när jag bodde i stan på halvtid var det mkt bättre men nu... jaja, det ska jag råda bot på nu

    ha en trevlig em allihopa!

  • MrsO

    här var det glest mellan inläggen... alla verkar jobba och stå i...

    tänkte röra mig hemåt snart... borde komma iväg o träna, men... det lockar inte precis...

  • viktualia

    Omsan - kom hit till jobbstaden och promenera med mig! Det är strålande väder här!

    MrsO - du ska ju snart sätta igång och renovera - det är ju motion kom vi överens om.....

  • MrsO

    Så sant, Vickan men tyvärr ägnar jag mig bara åt finlir, maken och svärfar sköter det tunga och svettiga... så jag är rädd för att det har en minimal effekt på mig... Måste nog komma iväg iaf för att slippa stå i vassen i sommar

  • viktualia

    hm... du får väl bli hantlangare åt de där händiga typerna och lyfta lite skrot.. hi hi hi

    själv ser jag framemot joggingsäsongens start snart!

  • MuffinsTönt

    Hur kan ni se fram emot träning.
    Jag har sån ångest inför kvällens cykelpass. Bläää! :D:D:D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4