• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • MuffinsTönt

    Det är så härligt att inte göra någoting alls. Sitter här och kollar in på olika tatueringar. Myyys!!!

  • mugglesfan

    aha - ny tråd! (redan?! men jag hänger väl inte med )

    Jag testade ditt tips i helgen Vickan på Fre Sutter Home .... (svårt namn) men tyvärr var det ingen hit hos mig Jag vet inte vad det är men jag tycker de här alkofria vinerna smakar jäst på ngt sätt...? Dessutom vill jag gärna ha lite torrare smak och det får man ju inte direkt... men tack för tipset iaf - nu har jag ju gett det en rejäl chans. Får fortsätta på alkofria ölen i några mån till

  • viktualia

    Muggles - vad synd att det inte gick hem hos dig... men som sagt, du har gett det ett försök i alla fall! Smaken är ju som baken, men visst finns det alkoholhaltiga som är godare än det där..

    GODMORGNING till alla!

    Solen skiner, jag planerar partaj (min 30 årsfest) och oroar mig bara lite över mamsens operation på fredag. Alltså - välkommen till en vanlig dag i Vickans liv!

  • Ms K

    Morgon morgon!

    I morse insåg jag att även om det är kallt i luften så ÄR våren på väg till stockholm! För jag hittade tre (drunknade) daggmaskar längs vägen till min buss!!! Tjoho! *längtar efter att få ha kjol utan yllestrumpbyxor som kliar*

  • viktualia

    Ms K - det var DET jag glömde imorse!!!! Att ta på mig kjol istället för långbrallor... kände på mig att jag hade nån annan plan...men kunde inte komma på vad..... fniss fniss...

  • MuffinsTönt

    Ahhh! Vår! SOL!!!!

    Igår vaknade jag av hagelregn, sen snöade stoooora flingor under tentan. När jag gick ut ur huset var det sol. :o
    Snacka om ett yrrrrväder!

    MEN idag är det sol i gbg och jag är LEDIG. Ska rota fram kjolen. *lalalala*

  • Oms

    Vickan - haha ja det e inte alltid man följer sina planer - hoppas du kommer ihåg vad du ska ha på dig imorgon:)

  • MrsO

    Halloj!

    MrsO är ungefär lika trött som vanligt... solen som sken imorse har redan hunnit gå i moln och det ser ut att bli en lagom seg dag...

    Vi har nästan lyckats bestämma oss för vilket kök vi ska ha... Alltså skåp o luckor, kakel och klinker återstår fortf. Vi har som mål att bestämma oss ikväll, det är ju några veckors levtid...

  • Telemarkgrrl

    Tjohooooo, jag har varit lite deppig på förmiddagen men nu ska jag få träffa Omsan i eftermiddag så nu känns allting mycket bättre! Vad jag är glad att ni finns, tjejer! :p:p:p:p

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4