• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • MuffinsTönt

    Nää... nästa vecka! *ryser*

    Denna vecka ska jag verkligen göra INGENTING. Vad det nu innebär...:?

  • viktualia

    Detektivarbetet AVKLARAT!!!! "bara" 2,5 arbetsvecka senare... håhåjaja... ska fira genom lite eftermiddagsfika...

  • Lady o Lufsen

    Viktualia:

    "Den som söker skall finna!"

    Letar du efter filer så kommer du ju aldrig hem...fast det är kanske just sökandet som är en detektivs arbetsuppgift...??

  • viktualia

    mitt detektivarbete går ut på att hitta aktuella adresser till en massa folk.. och det jag hittade var ännu en lista över folks vars adresser jag ska leta efter = mer jobb.. urk!

  • MuffinsTönt

    Oj oj oj! Låter inte bra med mera jobb. *skickar iväg ett glas vin* Hoppas du piggar upp. :D

    Ska nog hem och öppna den där vinflaskan som blev aldrig öppnad innan tentan. :?

    :D:D:D

    Vi ses ikväll ladies!

  • Oms

    Hej tjejer... Ni har startat en tråd! och jag har hittat den utan att ha kikat i den gamla *nja, det var ju inte sååå svårt liksom*

    dagen har varit bra - hör o häpna- och jag känner mig motiverad till det mesta:)

    vi har haft en miljödag som började m Al Gore filmen - An inconvinient truth- en mkt sevärd film som rör oss alla - oavsett vart i väärlden vi bor.

    sen kom vd för naturskyddsföreningen och ngn ifrån naturvårsverket mfl... mkt intressant, även om det tog hela dagen...

    shit vilken läskig framtid vi har till mötes - vill man i öht föra barn till världen e min nästa fundering...

    ska fixa mat till dottern nu - återkommer

  • Oms

    och nu när maten e fixad (redan lagad behövde bara värma) så ska jag sätta mig m maken o hans läxor... han har slutprov imorgon och resultatet är mkt avgjörande för om det blir 1 termin eller 2 terminer m gymnasiesvenska - så man kan säg att jag har ett ekonomiskt intresse i att sitta o förhöra honom...

    kul att Majsan mår bra! har vait lite orolig ett tag nu.

    Gick tentan bra muffins?

    Msk - förstår pengafrustrationen totalt! har varit m om sånt själv tyvärr

    Tubbies - du e min favvo tubbies oxå;)

    Vickan - ett mkt kort framträdande imorse på msn - nya cheffen hade anmärkt på ngt som han och jag ska ge blanka f-n i... tyvärr vet inte han det och jag måste väl upplysa honom och hur kul e det när han redan har bildat sig en uppfattning..bläh!

    övriga - har för mig att Mrs O och Ladyn var här med? eller? hej hej iaf!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4