• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • Lady o Lufsen

    MrsO och alla andra:

    förlåt mitt indropp (igen...nu går detektiven i taket) men vad lustigt att du har en "sen"-korg

    Det har vi också, fast vi har tre st..."Inte nu", "Om ett tag" och "Om någon får lust..."

  • MrsO

    Ha, ha... det är väl kanske så det ser ut hos mig oxå, L&L. Ju längre ner i "sen"-högen det ligger, desto mindre troligt att ngt kommer hända det här decenniet

  • viktualia

    jag vill inte bara ha GLASS... jag vill ha en GLASSDRINK!!! Nyss!!!!!

    så det så!

    mmmm drömmer om den goda varianten jag gjorde i lördags.. mmmmm

  • Telemarkgrrl

    Åh jag vill ha en Heisse Liebe (vaniljglass med rån och varma hallon), jag blev nästan beroende av såna i Österrike!

  • viktualia

    Telemarkgrrl - Omsan var online på msnen imorse och var sur på det mesta.. hon är på nån typ utbildningsdag för företaget och släpps inte ut från det förrän i eftermiddag.

  • MuffinsTönt

    Hej tjejer!!!!

    Har suttit med en kemitenta sen 8.30 :o
    Äntligen klar!!! *puuust*

    Hoppas jag klarar den också! :?

    Åh, glass och sushi. Vänta, jag kommer med!!! *muffins hoppar ut genom fönstret och liftar med en snygg mc-ist* 8)

  • MrsO

    Håller tummarna för att det gått bra, Muffin! Nu kan du pusta ut och vila med gott samvete!

  • MuffinsTönt

    Japp! Det förklarade mitt frånvaro de senaste veckan. Det kändes bra iaf. :?

    Nu ska jag bara SLAPPA.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4