• viktualia

    Nu har jag gjort det igen..... del 4

    ... hängt på BT galet mycket!

    Här kommer en fjärde tråd på samma tema som de tidigare... nr 3 stängts strax av på grund av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

    För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

    Dags att fortsätta vår fantastiskt givande pladder hörrni!!

    Välkomna alla BT lister!

    på er!

  • Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4
  • MrsO

    Vill inte heller sitta här... urk o blä, vad pissigt det kändes idag... Har druckit kaffe, men inte blev det bättre för det... Får absolut ingenting gjort.... Är det inte lunch snart?? Får man inte gå hem snart???

  • viktualia

    Näpp... inte deppa nu hörrni...

    Ljuset är ju på väg tillbaka till oss och nån gång kommer sommarn!

    Tjo och hej leverpastej!

  • Telemarkgrrl

    Vårkänslor?! Här är det ta mig f-n snöblandat regn. :(:( Lite skillnad mot klarblå himmel, +15 grader och blommande gullregn som vi hade i Österrike förra veckan.

    MsK - hmm, Österrike ... det är sjukt vackert!! Och mycket trevliga människor. Det enda som jag har emot Österrike är maten. Det är bara en massa korv och schnitzlar och lever och knödeln. Inte min slags mat precis. Fast till viss del beror det på att mat inte låter gott på tyska. Schweinebraten, Speckknödel och Leberkäse låter inte lika gott som Fondue savoyarde, Bouillabaisse och Croque monsieur. :)

  • viktualia

    I helgen var det ju strålande solsken och jag invigde mina nya solbrillor som har slipade glas!!! skoj skoj!

    Den kommande helgen ska det bli fint igen och då ska jag flanera i Götet minsann!

  • Ms K

    Telis: hehehe - har hört mycket om det, hur besviken man blir på maten (om man inte verkligen verkligen gillar korv då iof) men att det i viss mån kompenseras upp av hur goda konditoriverken är Det kan jag leva med!!! Det verkar vara sachertårta och gräddiga bakelser var och varannan dag. Det kan jag iof också leva med

  • viktualia

    När jag var i Wien på studieresa lyckades vi hitta en del annan mat än österrikisk och då stod man ut ett tag till... magen blir ju lite mysko efter pommes till varje mål.... fnisss

  • Ms K

    Åh vickan! Nya solbrillor är mitt nästa inköpsobjekt! Måste måste måste. Har fått direktiv av min (mycket modefixerade) syrra att man bör skaffa ett par riktigt lyxiga solbrillor hellst med blingbling. Då hävdar hon att man kan ha vilka trashiga kläder som hellst eftersom man ändå "lyfter upp" intrycket med lyxbrillor Ska man verkligen måsta vara så genomtänkt??? Har insett att jag förmodligen inte har speciellt bra koll på vad som gäller. Måste kanske shapa upp mig

  • viktualia

    Jag är så NÖJD över att äga solbrillor med slipade glas - jag har ju inte varit så cool sen jag fick glasögon när jag var 12 år.... hi hi hi... Dvs aldrig ägt egna solbrillor!

  • MrsO

    Måste säga att snygga solbrillor gör mkt för looken. Sen vet jag inte om det måste vara så mkt bling-bling (Men sen är jag ju ingen fashonista heller, så vad vet jag ?!? )Men rätt bågar på rätt person gör hela skillnaden, tycker jag. Investerade i ett par innan resan som jag är mkt nöjd med, de känns helt rätt för mig.

  • Telemarkgrrl

    Jo, det är klart, apfelstrudel och kaiserschmarren är ju hur gott som helst. Men inte ens jag kan leva av sötsaker allena. :)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen..... del 4