• junibrud2006

    Här är den - Västeråstråd nummer 12!

    Vi rullar vidare på samma sätt - nu med tråd nummer tolv sedan starten.

    Välkomna till tråden för alla med anknytning till bröllop och Västerås!

    Länkar till våra tio föregående trådar...
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m660799.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m761892.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m860944.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m959665.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1101831.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1242333.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1366370.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1522428.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1696007.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1844119.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1962898-27.html

  • Svar på tråden Här är den - Västeråstråd nummer 12!
  • Karin.A

    haha jag tror jag blir galen!!! Gabbies kan inte du berätta för mig steg för steg hur du brukar göra för att logga in??

  • Gudinnan

    Oj nu fick jag lite att läsa igen, missade att vi öppnat en ny tråd! Hur var mässan i helgen? Det blev ingen för mig..

    Men vi har pratat igenom och beställt tårtan!! Och idag var jag på Åsby och pratade brudbukett. I morron ska vi till Stadshotellet och på fredag ska jag kika en gång till på kyrkan...

  • Gudinnan

    Kul att era klänningar är på gång förresten!! Vad spännnande! Håll oss uppdaterade.

  • Gabbies

    Karin- alltså jag brukar bara trycka på logga in högst upp på sidan så är jag automatiskt inloggad som värd.. så jag kan nog tyvärr inte hjälpa dig så mkt..

  • Gabbies

    Min klänning är iaf släppt från tullen, undra hur många dagar det tar då innan den kommer hit..

  • Gabbies

    jag har fått hem min klänning och provat den.... Den är PERFEKT! Jag älskar den! Har aldrig i hela mitt liv sett en finare klänning. Jag är supernöjd, vet inte vart jag ska ta vägen.. :) Vill ha på mig den NU! Iofs om man ska klaga på nåt så e den lite stor över tuttarna men det kan ordna sig när jag får hjälp av någon att dra igen dragkjedan ordentligt..

    Hoppas din var lika bra Billa!

  • Karin.A

    Gabbies, gu va kul va bra att den passade så bra!

    Jag var in på Triump idag och köpte mina underkläder! Måste prova med bh nu när vi syr så måtten blir rätt!

  • Gabbies

    Karin- hade dom några snygga korsetter eller liknande där?

  • Karin.A

    Gabbies, ja jättte fina!! Gå in på deras hemsida www.triumph.com/se/ och titta på Angel Curves. Det var den jag köpte så söt det stod Love inne i bh jag köpte bh och trosa med strumpebandshållare. Men den fanns även i korsett!!!

  • Billa

    Gabbies, va roligt!!! Jag har inte fått min än men nu käns det lugnare när jag vet att din blev så bra!!

Svar på tråden Här är den - Västeråstråd nummer 12!