• junibrud2006

Här är den - Västeråstråd nummer 12!

Vi rullar vidare på samma sätt - nu med tråd nummer tolv sedan starten.

Välkomna till tråden för alla med anknytning till bröllop och Västerås!

Länkar till våra tio föregående trådar...
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m660799.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m761892.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m860944.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m959665.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1101831.html
    brollopstorget.se/Forum-1-21/m1242333.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1366370.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1522428.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1696007.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1844119.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1962898-27.html

• Svar på tråden Här är den - Västeråstråd nummer 12!
  • Billa

Junibrud; Oj, då har ni jobbat på bra! Trodde inte ni skulle vara klara än!

För min del spelar det ingen roll, jag kan som sagt köra om vi ska till Karin . Vad tycker ni andra?!

• junibrud2006

Såg ett litet inlägg som halkat in i den gamla tråden. Jag var så fräck och lyfte över den...

2007-02-16 11:17 Billa

Min klänning är i sverige nu!! Wiii!!! Så spännande!! Måste skicka ett kvitto till dom bara, sen skickar dom upp den!! Wiiiii!!!! Ska bli sååå spännande att se den!!

Gabbies; Hur går det för din!?

• Billa

Oj, stoppade jag in det i gammla tråden?! Hoppsan! Tack junibrud!!

• junibrud2006

Billa - Hur har det gått med tullen? Klarade du dig? Ska bli spännande att se bilder!!!

• Billa

Nä, min fastnade oxå! Måste skicka kvitto till dom! Så jag skickar det idag så då kanske jag har klänningen slutat på nästa vecka! Ska bli spännande!

• Gabbies

Jag fick också brev idag att jag ska skicka kvitto vilket jag nu har gjort.. mailade över det på en gån så har han det på måndag.. sedan antar jag att man ska betala tullen också innan dom skickar iväg den.. Men jag längtar så efter att få hem den! :)

Ja ordnar det sig med skjuts så kan vi ju vara där.. men känns ju tråkigt om Billa inte kan vara med o dricka vin med oss andra..

• Billa

Mejlade du kvittot? Går det?!
    Tullen betalar du när du hämtar ut paketet!

Jag klarar mig utan vin en kväll! Det är ingen fara! Hehehe! Tack för omtanken dock!

• Gabbies

ja jag ringde till dom o frågade och det var inga problem alls.. Vill ju att han ska ha det så fort som möjligt så jag får min klänning.. :)

• Billa

Oki! smart! vi postar det antagligen idag, får se. vi kanske får våra klänningar samtidigt då!

• Karin.A

Ja det spela ingen roll för mig vart vi är jag kan också ta mig till stan om det skulle va så så bestäm ni som är veteranerna i gruppen!

Jaha, idag var det bröllopsmässa jag var på två förra året också och hoppas den här är lika bra!!

Svar på tråden Här är den - Västeråstråd nummer 12!