• CmD

    Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3

    Tänk vad fort tiden kan gå... Så var det dags igen... imorgon har det gått ytterligare 3 månader...
    Och trådens första tjej står brud så snart... Tänka sig

    I övrigt är detta en tråd där blivade brudar i Jönköping samlas för att utbyta ideer och ses lite då och då.

  • Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3
  • 20_augusti

    Att det blev just måndag beror på at det var den dagen som prästen vi vill ha kunde och att det gick ett flyg till den orten vi ville . Men ska man sticka ut så är det väl lika bra att göra det hela vägen .

  • Lilla Li

    20_augusti: Det låter jätteroligt!

    Själva gifter vi oss 11 augusti i Sandseryds kyrka och har festen på Ester Kök & Bar i stan. Här kan du läsa mer om du vill: brollop.li-design.nu

  • 20_augusti

    Lilla Li: Din sida har jag varit inne och tittat på innan. Jätte fina kort . Tror även vi har pratat några gånger över msn.

  • Lilla Li

    20_augusti: Jaså? Rensade precis min msn-lista så jag har nog inte kvar dig isåfall... :)

  • 20_augusti

    Lilla Li: Har gjort precis samma sak . Kände att jag hade lite för många som jag inte pratade med .

  • Lilla Li

    20_augusti: Hehe. Kanske skulla behållt dig i nån timma till. :)

  • 20070607

    Vet ni någon bra salong i Jönköping som förlänger och gör fransk manikyr, till ett bra pris?

  • SlottsBrud2008

    Åh, är så sugen på att ta en sväng på stan på lördag, får hoppas att MK-klassen INTE drar ut på tiden (och att jag får med mig Jon oxå)!

  • Lilla Li

    Min tärna kommer äääntligen hit imorrn med sin pojkvän. Första gången hon besöker mig här sen jag flyttade hit. :( GÖTT att ha henne att gå med på lördag!

Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3