• CmD

    Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3

    Tänk vad fort tiden kan gå... Så var det dags igen... imorgon har det gått ytterligare 3 månader...
    Och trådens första tjej står brud så snart... Tänka sig

    I övrigt är detta en tråd där blivade brudar i Jönköping samlas för att utbyta ideer och ses lite då och då.

  • Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3
  • Shiliz

    CmD: Det låter ju intressant. Kan inget om det där med husköp o det hehe. Kan va bra att få lära sig lite.

  • Lilla Li

    Idag fyller jag år! :D Woohoo.

    Kristofer kommer hem sent. :( De har planerat in en grej med jobbet idag, de ska hem till en av dem och måla en tavla tillsammans som sedan ska hänga på kontoret. Lite trist... Han var helt skamsen när han ringde. :) "Blir du väääldigt ledsen om jag blir lite sen?" Söt.

  • 20_augusti

    Hej! Här har ni en till Jönköpings brud . Ja eller blivande brud... Känns som om det börjar närma sig nu när solen äntligen har kommit!

  • Shiliz

    Lilla Li: GRATTIS! Hoppas du får en trevlig kväll sen ändå. Han har säkert nån överraskning till dig.

  • Shiliz

    20_augusti: Hej! Är det i år du ska gifta dig? Vart blir vigseln o festen osv.?

  • 20_augusti

    Ja det blir iår , men själva vigseln och festen kommer bli lite annorlunda mot vad vi först hade tänkt oss .
    Vigsel kommer ske i Arlanda kapellet med våra närmaste släktingar och vänner och eftersom själva vigseln kommer äga rum 8.30 på morgonen har vi middag med våra gäster dagen innan.
    Väldigt intimt, och det känns precis som vi vill ha det.

    Hur ligger alla ni andra till? När är det dags?

  • 20_augusti

    Fast då kanske jag inte räknas till blivande brud i Jönköpingsområdet , eftersom själva vigseln kommer äga rum i Stockholm .

  • Lilla Li

    20_augusti: Åker ni direkt iväg på resa eller varför blir det just Arlanda och en måndag?

  • 20_augusti

    Lilla Li: Ja precis, planet till Italien avgår 11.30. Så det blir att skåla i champange ombord på planet .

  • Shiliz

    20_augusti: Vi ska gifta oss den 10 november ute i Rogberga Kyrka och sen kommer festen vara på Stockmakaren i Huskvarna.

Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3