• CmD

    Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3

    Tänk vad fort tiden kan gå... Så var det dags igen... imorgon har det gått ytterligare 3 månader...
    Och trådens första tjej står brud så snart... Tänka sig

    I övrigt är detta en tråd där blivade brudar i Jönköping samlas för att utbyta ideer och ses lite då och då.

  • Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3
  • Shiliz

    Ok, ska han köpa sina kläder eller hyra? Vad är det han är ute efter för typ av klädsel?

  • Lilla Li

    Shiliz: Han ska antagligen hyra, men det får vi väl se. Han vill ha frockcoat och plastrong, gärna lite medaljongmönstrat på frockcoaten. I mörkgrått eller svart.

  • Shiliz

    Låter som det Chrille också vill ha Så det finns inte på Kristina Brud & Fest? Kan det kanske finnas på Ekwurtzels?

  • Lilla Li

    Shiliz: Ingen aning. :) Får gå och kolla nån dag. Tror bara Kristofer är envis.

  • AnelP

    Lilla Li: oki, jag orkade inte läsa igenom allt ni skrivit så tänkte jag la in det antingen vet ni eller så får ni reda på det nu:)
    Själv var man med i JP med 2 andra från BT förra året, JP gjorde ett stort repotage om bröllop, så vi fick en hel sidan, var lite häftigt faktiskt. Kanske någon som såg det? Eller vissa av er kanske inte ens då visste att ni skulle gifta er. Önskar er lycka till i planeringen och njut av den stora dagen, längtar själv tillbaka.

  • Lilla Li

    AneIP: Coolt! Nej vi förlovade oss i augusti och började planera då. Får se till att vara snygg på lördag med andra ord, man vet aldrig... ;)

  • Shiliz

    AnelP: Vilket fin sida, o vad många bilder! Det ser ut som om ni fick en riktigt fin dag!

  • CmD

    Jag ska också till stan på lördag.
    Blir allt iu ett för vi ska in på SWEDbank med... De har bodag med mäklare och kommunen mm, låter aganska intressant.

Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3