• CmD

    Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3

    Tänk vad fort tiden kan gå... Så var det dags igen... imorgon har det gått ytterligare 3 månader...
    Och trådens första tjej står brud så snart... Tänka sig

    I övrigt är detta en tråd där blivade brudar i Jönköping samlas för att utbyta ideer och ses lite då och då.

  • Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3
  • Shiliz

    Budgetbrud 2008: Jag förstår! Vi har inte köpt nåt hus än men jag är allt sugen! Såg ett idag som jag vill ha men vi får nog vänta tills efter bröllopet. Vi skulle ju först gifta oss i september men vi sköt upp det i två månader för att hinna spara ytterligare lite pengar. Hellre vänta lite än att stressa ihop nåt.

  • Shiliz

    Hej! Jag kan tyvärr inte fika idag! Men det är väl snart dags för en kväll på Piren eller?

  • SlottsBrud2008

    Jag hann inte heller, fick jobba kvällskift denna veckan helt hux flux sådär Ville ju fixa med lite andra brudar juh!!

  • AnelP

    Tänkte bara tipsa er blivande brudar om detta, fick nys om det idag. Kan ju vara en liten inspirationskälla. Önskar det funnits något sådant förra året när jag själv skulle gifta sig.

    Bröllopsdag på Hudoteket 31 mars kl 10-15. Lördag den 31 mars är det bröllopsdag i Jönköping City.
    Hos oss finns även en bröllopskoordinator från Gyllene Ringen,
    Företagscatering bjuder på tilltugg, Snarbergs Guld visar sina vackra smycken och vigselringar och Kristina Brud och Fest visar bröllopskläder.

  • Shiliz

    Ser verkligen fram emot lördagen på stan! Nån mer? ;-D

  • Lilla Li

    Jag med! :D Förhoppningsvis kommer min tärna hit i helgen så det blir kul!

    Jag fyller förresten år imorrn - så att ni vet. ;)

  • Shiliz

    Lilla Li: Grattis i förskott! Vad ul att din tärna kanske kommer då. Jag har som tur med lyckats få med mig min fästman, han ska nog pröva lite kläder om det finns möjlighet.

  • Lilla Li

    Shiliz: Mmm Kristofer vill också börja prova kläder. Men han har varit så missnöjd med Kristinas tidigare (vid balen för 10 år sedan !!! och nu när vi var där i höstas tyckte han utbudet var dåligt). Så han vill nog inte prova kläder där utan hitta något i Göteborg och sen kanske beställa över nätet.

Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3