• CmD

    Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3

    Tänk vad fort tiden kan gå... Så var det dags igen... imorgon har det gått ytterligare 3 månader...
    Och trådens första tjej står brud så snart... Tänka sig

    I övrigt är detta en tråd där blivade brudar i Jönköping samlas för att utbyta ideer och ses lite då och då.

  • Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3
  • SlottsBrud2008

    Lilla Li

    Nemen det kanske jag skulle göra, vore lite roligt att se alla som man bara har ett namn på (knappt det).

  • Shiliz

    ;o): Har faktiskt ingen aning om man får gå i o kolla. Men tänkte att vi kanske kan passa på o försöka göra det nästa helg då vi redan är nere på stan o ska fixa en massa bröllopsgrejer

    Hur går det för er med er planering?

  • SlottsBrud2008

    Shiliz

    Jag har faktiskt pratat med dom på Teleborgs slott idag
    Och det var inte så farligt dyrt som jag trodde, wihoooo!! Så det verkar som att allt blir där, vigseln - fotograferingen och festen!

  • SlottsBrud2008

    Lilla Li

    9 augusti 2008. Så det är ett tag kvar, det tar ju ett tag att spara ihop till ett helt bröllop.
    Jag vill NUU men nu har jag ju åtminstonne nått ordentligt roligt att se fram emot

  • Lilla Li

    Budgetbrud2008: Ett tips - gör inte för mycket för tidigt! :D Det gjorde jag så jag var i princip färdigplanerad i oktober (vi gifter oss i augusti). Har bara gått och tråkväntat ett tag nu.

  • SlottsBrud2008

    Lilla Li
    Haha, jag är precis sån. Planerar som en tok. Vet att jag borde ta det lite lugnare kanske men det är ju så roligt
    Får se till att göra typ 1000 olika inbjudningskort så att jag har nått att sysselsätta mig med.

  • Lilla Li

    Budgetbrud2008: Ja eller sitt och välj ut låtar till festen - det tar tid. :) Men nu ska vi snart skicka ut inbjudningarna så då börjar det hända saker igen i alla fall. :D

  • Shiliz

    Budgetbrud 2008: Åh, vad kul! Vad har ni för budget då? Själv håller vi på sliter för fullt för att försöka få ihop pengar till bröllopet. Vet inte hur vi lyckas men vår budget bara ökar o ökar o ändå var vi inte för optimistiska när vi först räknade på det... Så det är smart att ni börjar spara redan nu!

  • SlottsBrud2008

    Lilla Li
    Får nog göra det, herreguud - det kommer ta år och dar för mig att bestämma mig. Gaah.

    Shiliz
    Vi kör på "så mycket vi hinner få ihop-budgeten" Vi har precis köpt hus och sådär och det är ju inte direkt gratis - grejjer som ska fixas.
    Så på så sätt är det ganska skönt att det är ett tag kvar.

Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3