• CmD

    Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3

    Tänk vad fort tiden kan gå... Så var det dags igen... imorgon har det gått ytterligare 3 månader...
    Och trådens första tjej står brud så snart... Tänka sig

    I övrigt är detta en tråd där blivade brudar i Jönköping samlas för att utbyta ideer och ses lite då och då.

  • Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3
  • ;o)

    novalii -

    Ok, så trist. Kan du inte köpa den nån annanstans? Du vet ju modell och storlek, det måste väl gå?

  • novali

    ;o) Jodå! Det går säkert. Det är en Hillary Morgan klänning, men jag tycker om den andra som jag finns på Mani också så det är okej.

  • Shiliz

    Hej tjejer!

    Nu har vi bokat fotograf och bröllopsresa! Så kul!!! Sen har vi äntligen fått vårt datum o tid bekräftat av kyrkan. Så skumt att de inte kunde säga det första gången vi ringde. Men men, strunt samma, nu är det klart iaf!

    Vilka här ska gå på bröllopsdagen nästa helg?

  • ;o)

    Ja det får man väl kika på. Har ni bokat in era bröllopsnätter?

  • Lilla Li

    Nope. Men vi ska vara på John Bauer eftersom vi har festen där. :) Dock inte i bröllopssviten - den är fruktansvärt hemskt ful...

  • Shiliz

    Ok, vad kul, då kanske vi ses Lilla Li. Ska du ta med din fästman? Jag har iaf lyckats få med min =).

    Vi har tänkt bo på Stora Hotellet på bröllopsnatten men hr inte bokat än. Hur långt innan borde man boka?

Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3