• CmD

    Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3

    Tänk vad fort tiden kan gå... Så var det dags igen... imorgon har det gått ytterligare 3 månader...
    Och trådens första tjej står brud så snart... Tänka sig

    I övrigt är detta en tråd där blivade brudar i Jönköping samlas för att utbyta ideer och ses lite då och då.

  • Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3
  • Lilla Li

    Shiliz: Gällstad, där bor mina föräldrar numera. :)

    I Stockholm ska vi på fredagen på konsert med Lena PH och Orup. På lördagen ska vi shoppa (Kristofer ska köpa en helt ny garderob, flera tusenlappar försvinner nog där...) och jag ska få välja ut en födelsedagspresent. :D

  • Shiliz

    Lilla Li: Låter ju som en riktigt rolig helg. Fyller du år snart?

  • Shiliz

    Korall: Vi bokade fotografiqa ;-D.

    Lilla Li: Grattis i förskott då! Usch, vad trött jag blev nu vill bara hem. Fast vi ska till Resehuset efter jobbet, kul kul.

  • Lilla Li

    Näe vad har hänt med den här tråden. Helt död... *tjurar*

  • novali

    Idag ska jag (en sista gång hoppas jag) till Mani och kolla på klänning. Jag har hittat en som är snarlik den som jag egentligen vill ha på Kristina brud (men som ej gick att köpa). Idag ska jag visa mamma klänningen!

    Hur går det för er?

  • Lilla Li

    Vi håller på och färdigställer våra inbjudningar. Ska skicka ut dem om 2-3 veckor. Igår var vi på Esters med vår toastmaster också så att han fick reka lite. Vi berättade hur vi tänkt oss att dagen skulle se ut, ett litet preliminärt schema så typ. Så det känns bra. :)

  • novali

    ;0) Det gick bara att hyra klänningen. Gick att köpa efter att den har varit uthyrd 2 ggr. Men jag vågar inte chansa och vänta!

  • novali

    Lilla Li: Vi har skickat våra inbjudningar! Det kommer nya anmälningar varje dag! Sååå roligt!

Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3