• CmD

    Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3

    Tänk vad fort tiden kan gå... Så var det dags igen... imorgon har det gått ytterligare 3 månader...
    Och trådens första tjej står brud så snart... Tänka sig

    I övrigt är detta en tråd där blivade brudar i Jönköping samlas för att utbyta ideer och ses lite då och då.

  • Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3
  • Bröllopstokiig

    Lilla Li: Det låter ju inte så kul. Vi har faktiskt rätt bra utanför förutom att vi har e4:an som går precis utanför haha. O det finns inte så mkt grön runt om. Men men, ge mig en brassestol så solar jag nästan var som helst

  • Lilla Li

    Shiliz: Hehe gött. :) Undrar hur det kommer bli i nya huset. Vi har egentligen ingen insyn från grannarna, men det får nog bli en häck eller två ändå. Ligga där och sola inför alla...

  • Shiliz

    Lilla Li: Just det, när ska ni flytta in? Vill också ha ett hus nu!

  • Lilla Li

    Shiliz: 2 maj, men det verkar som att det kanske blir tidigare. Hon har redan börjat packa och ska bo hos en vän tills hon får sin lägenhet i mitten av maj. Hon får låna ett rum i huset att förvara lite grejer i tills hon flyttat till lägenheten. Men det är snart i alla fall! :)

  • Shiliz

    Lilla Li: Åh, vad kul! Hoppas ni får flytta tidigare då. Igår bokade vi fotograf, så skönt! Nu ska vi bara boka vår resa o så också!! Hur går det för er?

  • Lilla Li

    Shiliz: Vi har 2-3 fotografer att välja på just nu. Ska ta in offerter och prata lite med dem bara, sedan bestämmer vi oss.

    Kristofer har ansökt om semester också, vecka 34-35 om det går vägen. Vi tänker boka resan redan nu, till Västindien nånstans. Vi önskar oss pengar till den i bröllopspresent.

  • Shiliz

    Lilla Li: OK, det låter najs =). Funderar på att åka på mässan TUR 2007 som är i gbg nästa helg. MAmma var där förra året o hon sa att det finns en massa tips o bra rabatter som man kan få. Jag hoppas verkligen inte att jag få problem med ledighet sen i november för jag måste åka =)

  • Lilla Li

    Shiliz: Är det en resemässa eller? Vi ska till Stockholm den helgen så tyvärr kan jag inte gå... :(

  • Shiliz

    Lilla Li: Ja det är den rese- och turismmässa. Tänkte att man kunde ta vägen förbi gällstad med då så man kanske kan fybda lite på lager 157... Vad ska ni hitta på i sthlm då?

Svar på tråden Bilvande brudar i Jönköpingsområdet? Del3