• Lady o Lufsen

    Känner du igen mig?

    Själv tycker jag att det dyker upp nya brudar här hela tiden- eller i alla fall nya nick...

    Besökte helt apropå en tråd där en brud utbrast:
    "Hej Lady o Lufsen, jag känner igen ditt nick!"

    Så nu är jag nyfiken på vem känner igen mig och varför och vilka känner jag igen?

    Har ni lust att vara med?

  • Svar på tråden Känner du igen mig?
  • kentfantast

    (flitens svett lackar uppenbarligen inte på min panna just nu...)

  • ninjan

    kentfantast och fru henax känner jag igen..och karis annelie tror jag att jag såg först igår!

  • Blivande Fru!Nu Fru!!

    Sitter här och smygläser som vanligt
    och jag kan konstatera att Kentfantast och jag känner igen samma personer, jag tror tillochmed att du kentfantast gifte dig Juli 06 också eller är jag ute och seglar?

  • kentfantast

    Blivande Fru!Nu Fru!!

    Ja du är lite av kurs... det var september

    Dig känner jag ju oxå igen, såklart. Men det skrev jag kanske?

  • Marskatt

    Tycker jag börjar känna igen en hel del här nu... En del känner man väl igen lite mer än andra, kanske för att man har något gemensamt, eller för att man tyckte väldigt olika i någon diskussion. Hur som helst, jag tycker ni verkar supergulliga o det är himla kul att diskutera o få feedback o stöttning av er!

  • Gable

    Jösses. Jag är livrädd för att folk ska känna igen mitt nick.

    "Där är hon. Gable. Igen. Har inte människan ett liv? Hon verkar bo här på BT. Och har gjort så i flera år. Besynnerlig människa det där. Stackars make, han kan inte ha mycket glädje av sin fru"

  • mammaK

    Vilken kul tråd!
    Namn jag känner igen:
    Lady o Lufsen, Blivande Fru!Fru nu!, Sister of the Night, discodivan, viktualia, Karis Annelie och Gotland 08(är ju gotlänning själv.)
    Endel har jag sett lite oftare och endel lite mindre.

  • Gotland 08

    Ja, min m2b börjar undra vad som hänt med mig... men samtidigt tycker han det är lite roligt att höra när jag läser något inlägg

    mammaK: Ah, då kanske det är dig jag ska luska med när det gäller tips om borglig vigselförättare, fast det är ju en annan tråd! Jag har bott på Gotland men är numera bofast i Stockholm...

    Himla kul tråd det här!

  • Fru Cinderella

    Söta lilla Gable, klart man känner igen dig, hon med inget liv jue ;) ;) ;)

Svar på tråden Känner du igen mig?